Mój tata ma problem z nawigacją w Samsungu Glaxy A34 5G . Wszystkie dane komórkowe włączone , lokalizacja włączona, aktualizacje są aktualne . Podczas używania nawigacji na mapach nie pokazuje strzałki,że pojazd się porusza . Wyświetlał się komunikat ‘‘Szukam GPS’’ . Telefon już oddany do reklamacji w celu sprawdzenia GPS ,ale ,czy to możliwe ,by moduł GPS w telefonie był uszkodzony stąd te problemy z nawigacją ? Jeszcze muszę dodać ,że np. dzisiaj jeszcze raz sprawdzaliśmy GPS , jak wracaliśmy z pracy. W Samsungu było ,że szuka GPS , natomiast moja Motorola pokazywała wszystko bez problemu i lektor w nawigacji mówił ,gdzie skręcać i jak jechać. Jak się zatrzymaliśmy w jednym miejscu to w Samsungu powiedziało ,że połączenie GPS zostało zerwane. Jak ponownie jechaliśmy to cały czas szukało GPS i nie złapało przez całą drogę do domu.
GPS w domu nie ruszy.
Uprawnienie mapy mają?
To jakim cudem rusza na parterze i np. -1 („piwnicy”) w galeriach np. Rossmann Go?
Na przykładzie Rossmann i ich „Go” w kryzysowych sytuacjach pomaga tryb samolotowy na 10 sekund i ponowne zlokalizowanie przy pomocy GPS czy jesteśmy w galerii i wystarczająco blisko Rossmanna, przy większych błędach usunięcie całych danych aplikacji drogeryjnej lub jej reinstalacja. Skanowanie QR kodu wymaga potwierdzenia, że dalej jesteśmy na terenie drogerii przy finalizacji zakupów (teoretycznie niewygodne jak już znajdziemy na wejściu planszę "skanuj kod i rób zakupy w aplikacji bez kolejek do kas z asystentem lub samoobsługowych).
Telefon właśnie wczoraj wrócił z reklamacji. Cały środek telefonu został wymieniony na nowy . GPS teraz działa .