Uszkodzony\niewidoczny: windows\system32\config\system

Od około 2 tygodni w odstępach 2-3 dni, po ponownym uruchomieniu system Windows XP profesional wita mnie następującym komunikatem:

"Nie można uruchomić systemu Windows ponieważ następujący plik nie został znaleziony lub jest uszkodzony: windows\system32\config\system. i info ze mogę go naprawić przy użyciu instalki. "

Zgodnie z instrukcja znalezioną w internecie przystępuje do naprawy:

Po włożeniu płyty z systemem wciskam R i kolejno w konsoli:

Fixmbr, nastepnie Fixboot i exit.

System działa za wyjątkiem np antywirusa którego trzeba reinstalować.

W ten sposób dostaje 2-3 dni spokoju i znowu wszytko zaczyna się od początku :oops:

Przeglądałem setki stron w poszukiwaniu rozwiązania i co ważniejsze przyczyny tego stanu:

Na ogromnej większości (98%) ludziska twierdzili że jest to wynikiem sypiącego się dysku :lol:

Idąc za ich radami przeskanowałem dysk programem HD TUNE 2.55(pobrany z dobre programy) ale nie znalazł ani jednego błędu.

Idąc dalej ściągnąłem i zainstalowałem Hirens Boot CD 9.6 i za pomocą zawartych w nim programów dokonałem kompleksowego testu: dysku, procesora, pamięci itd - ale w tym przypadku również nie znalazł nic co by odbiegało od normy.

Na chwile obecna skończyły mi się pomysły dlatego tez zwracam się do was z prośba o pomoc w tej kwestii.

Prawie bym zapomniał:

System Windows XP PRO. SP 2

Procesor: AMD Athlon 64 Processor 3000+ (1800 MGh)

Grafa: GF 6100 (256MB)

Ram 896 MB

typ biosu: AWARD (09/29/06)

dysk: WDC WD2500AAJS-22RYAO - 250 gb

To może nowy dysk :?:

Uruchom konsole odzyskiwania z płyty instalacyjnej Windows XP (tam gdzie wpisywałeś “fixmbr”) i wpisz:

delete c:\windows\system32\config\system

copy c:\windows\repair\system c:\windows\system32\config\system

po tej operacji będziesz musiał zainstalować na nowo sterowniki do karty graficznej itp.

  1. Włóż dysk startowy systemu Windows XP do stacji dyskietek lub dysk CD z systemem Windows XP do stacji CD-ROM, a następnie ponownie uruchom komputer.

Po pojawieniu się odpowiedniego monitu kliknij w celu zaznaczenia wszelkich opcji wymaganych do uruchomienia komputera z dysku CD.

  1. Po pojawieniu się ekranu „Zapraszamy do programu instalacyjnego.” naciśnij klawisz R, aby uruchomić Konsolę odzyskiwania.

  2. Jeśli na komputerze skonfigurowano podwójny lub wielokrotny rozruch, wybierz instalację, do której chcesz uzyskać dostęp z Konsoli odzyskiwania.

  3. Po pojawieniu się odpowiedniego monitu wpisz hasło administratora. Jeśli hasło administratora nie zostało ustalone, naciśnij po prostu klawisz ENTER.

  4. W wierszu polecenia konsoli odzyskiwania wpisz następujące polecenia, naciskając po każdym z nich klawisz ENTER:

md tmp

copy c:\windows\system32\config\system c:\windows\tmp\system.bak

copy c:\windows\system32\config\software c:\windows\tmp\software.bak

copy c:\windows\system32\config\sam c:\windows\tmp\sam.bak

copy c:\windows\system32\config\security c:\windows\tmp\security.bak

copy c:\windows\system32\config\default c:\windows\tmp\default.bak

delete c:\windows\system32\config\system

delete c:\windows\system32\config\software

delete c:\windows\system32\config\sam

delete c:\windows\system32\config\security

delete c:\windows\system32\config\default

copy c:\windows\repair\system c:\windows\system32\config\system

copy c:\windows\repair\software c:\windows\system32\config\software

copy c:\windows\repair\sam c:\windows\system32\config\sam

copy c:\windows\repair\security c:\windows\system32\config\security

copy c:\windows\repair\default c:\windows\system32\config\default

  1. Wpisz polecenie exit, aby zamknąć konsolę odzyskiwania. Komputer zostanie ponownie uruchomiony.

To co tu wyżej proponujesz jest tylko tymczasowym rozwiązaniem problemu. Widziałem to w całości na stronie microsoftu i zdążyłem już przetestować - daje takie same efekty jak moja procedura. 2 - 3 dni i problem wraca. Proszę o inne pomysły.