Mam taki problem, mam router linksys wag200g i neostradę. Dzisiaj zaświeciła się czerwona dioda “internet” na routerze. Netu nie było oczywiście. Zgłosiłam to na infolinię, powiedziano mi że usterki nie ma ale że przyślą technika. Był, sprawdził i stwierdził że sygnał jest, wszystko z ich strony jest oki i że to router padł. Jest jakiś sposób na potwierdzenie, że faktycznie to wina sprzętu?? Mogę wejść w ustawienia routera przez 192.168.1.1 Nie znam się aż tak na sprawach technicznych więc prosiłabym o łopatologiczne odpowiedzi
Zrób reset routera do ustawień fabrycznych. Z tyłu przy gniazdach lan masz okragłą czerwoną obwódkę z napisem “RESET” weź wykałaczkę lub coś cienkiego np. spinacz biurowy i przytrzymaj wcisnięty przez 5-10 sekund. Reset przywróci ustawienia fabryczne. Weź umowę z neostradą i wprowadź dane jeszcze raz.
Router nie był przyczyną braku internetu! Ani technik z tpsa ani pracownik BOK nie wpadli na to rozwiązanie.
Była robiona cesja, która weszła w życie od czerwca i dopiero mój dzisiejszy telefon do działu technicznego tpsy pomógł. Konsultant okazał się na tyle ogarnięty, że pomógł w 100%. Okazało się, że przy cesji zmienia się hasło logowania. Wpisałam nowe i działa jak należy.