Uszkodzony Sagem F@st 800


(Maciekpogo) #1

Witam!

Mam problem z modemem Sagem Fast 800(neostrada) otóż kiedy próbuje go zainstalować i przychodzi moment kiedy trzeba go podłączyć, kiedy go podłanczam komputer wogóle nie reaguje(a na modemie palą się wszystkie lampki).

Proszę o pomoc! !!


(aero) #2

czyli skoro pala ci się obie lampki masz zainstalowany modem :mrgreen:


(Uzi) #3

Witam

Niestety ale prawdopodobnie modem padł,u mnie było podobnie na innym modemie wszystko już było oki.Będziesz musiał wymienić na nowy.Zadzwoń na infolinie neo,lub podejdz do najbliższego salonu.


(Maciekpogo) #4

a za wymiane sie płaci?


(sznels) #5

Nie bo jest on na gwarancji


(Szymon Stępniewski) #6

Właśnie dlatego odradzam kupno Sagemów bo są awaryjne ( jak w Twoim przypadku ). Ja bym na Twoim miejscu wziął SpeedToucha :slight_smile:


(Agatonster) #7

Nie ma to żadnego znaczenia.

mck14

  • Zakładam, że jesteś użytkownikiem Neo i w czasie trwania tej usługi TP SA. musi zapewnić ze swej strony środki do właściwego korzystania z niej, a modem jest jednym z nich. Sam korzystam już z czwartego modemu, wymienianego w przypadku awarii bez żadnych problemów. Jeżeli modem faktycznie padł - należy to zgłosić na numer 0800 102 102 po wybraniu 1 , jeżeli fakt ten konsultant potwierdzi - dostaniesz numer zlecenia, z którym udajesz się do najbliższego punktu TP SA ze starym modem spakowanym wraz ze wszystkimi akcesoriami i odbierasz nowy...

Nie ma tu istotnej różnicy - oba modemy Made in China - a SpeedTouch padł mi szybciej niż Sagem...

Pozdrawiam


(squeet) #8

Proszę zmienić tytuł swojego tematu na konkretny, mówiący o problemie.

W tym celu proszę użyć przycisku icon_edit.gif