Problem tak jak w temacie. Po odpaleniu wpisuje klucz, wbijam do menu, zmieniam ustawienia, gram, wychodze. Następnym razem wszystko zaczyna sie od poczatku;/ Ponownie trzeba wpisywać klucz i zmieniać ustawienia;/ Wyczytałem ze łata v1.1 rozwiązuje problem. Ściągnalem, zainstalowałem i kicha. Nic to nie zmieniło. Moze ktoś wie z czym to się je? i gdzie leży problem.
Skad masz gre ??
Wg mnie wygląda to na brak wpisu w rejestrze.
“bez konta online nie ma sejwów w trybie single”
Profil offline Unreal Tournament 3.
Instrukcja step by step dla tych wszystkich, którzy chcą posiekać przez LAN lub przejść kampanię i mieć własny profil a nie “player” jako nick i bez mozliwości kontynuacji kampanii po wyjściu z gry, oraz tych którym filmiki w kampanii zawieszają grę.
Zalecam zrobienie kopii zapasowych plików które modyfikujemy.
By utworzyć profil offline należy, krok po kroku:
-
W grze wyłączyć “automatyczne logowanie” (jeśli ma się zamiar grać online to można zostawić, ale dla samej gry singleplayer lepiej wyłączyć)
-
Wejść do katalogu z configami gry, czyli …\Moje dokumenty\My Games\Unreal Tournament 3\UTGame\Config\
-
W katalogu Config otwieramy plik UTGame.ini i już mniej więcej na początku mamy taki wpis:
[DefaultPlayer]
Name=Player
team=255
Class=
Jak nie możemy znaleźć to ctrl+f i wpisujemy “[DefaultPlayer]” i nam znajdzie.
W miejscu “Name=” wpisujemy swój nick np.Behemoth więc mamy:
[DefaultPlayer]
Name=Behemoth
team=255
Class=
-
Zapisujemy zmiany, zamykamy i wracamy w górę gdzie są inne foldery …\Moje dokumenty\My Games\Unreal Tournament 3\UTGame\
-
Wchodzimy do folderu “SaveData”, gdzie powinien znajdować się plik o nazwie “Player.ue3profile”. Kopiujemy go w tym samym folderze i zmieniamy nazwę kopii tak by zamiast player na początku, był nasz nick (w tym przypadku Behemoth), a więc ma wyglądać tak:
Behemoth.ue3profile
W tym momencie profil został utworzony.
- By filmy w grze nie powodowały zwiechy musimy wejśc ponownie do katalogu Config (…\Moje dokumenty\My Games\Unreal Tournament 3\UTGame\Config)
Otworzyć plik UTEngine.ini i znaleźć w nim linijkę:
PumpWindowMessagesWhenRenderThreadStalled=False
(polecam użycie ctrl+f i wklejenie “PumpWindowMessages” by samo nam znalazło)
I słowo False które jest na końcu zmieniamy na True.
Czyli ten wpis ma wyglądać tak:
PumpWindowMessagesWhenRenderThreadStalled=True
Zapisujemy zmiany i mozemy zacząć kampanię na własnym profilu z zapisywaniem stanu gry i konfiguracji. Ave!
Ponoć już patch 1.2 naprawia ten problem i mozna po jego zainstalowaniu swobodnie tworzyć profil i oglądać filmy z gry, ale nie ma gwarancji i nie każdy zasysa patche