uTorrent - odblokowanie portów ..?

(Jarekfront) #1

Witam :slight_smile: .. Posiadam internet radiowy o prędkości 512 kb/s ... Korzystam z ostatniej wersji uTorrena (1.7.7 :?: ) ... Ściągam czasem pliki z dobrych serwerów z odpowiednią liczbę peer'ów i seed'ów a i tak ściąganie dochodzi mi max do 12 kB/s ale przeważnie kręci się od 2 do 6 kB/s :? ... Podczas gdy ściągam pliki choćby z vortalu to potrafi mieć ok 80 kB/s .. Słyszałem, że w konfiguracji trzeba coś przestawić z wolnymi portami czy coś ale jestem w tym zielony bo od nie dawna mam neta w domu :oops: ... Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić o co z tym chodzi czy to tak poprostu już musi być, że te 12 kB/s to max :?: :frowning:

(Longhorn2009) #2

Najpierw sprawdź jaką masz prędkość wysyłania (upload). Jeśli jest zbyt niska to zwiększ ją. U mnie pełne możliwości łącza odkrywały się dopiero po ustawieniu upload na 6KB/s.

Podaj jakiego masz antywirusa.

(antiferno) #3

raczej jakiego firewalla ;/

(Jarekfront) #4

norton security 2007 ... Prędkość pobierania i wysyłania mam domyślną, czyli bez ograniczeń (jeśli to o to chodzi), zapora systemu windows wyłączona (w razie "W' uTorrent należy do wyjątków podczas włączonej. Ale korzystam z tego co mi proponuje norton i z tego co wiem to on też ma własną zaporę) ... Może ma to związek z tym, że np. właściciel naszej sieci może sobie jakoś ogranicza lub blokuje połączenia P2P :?: ...

(slawektor) #5

to ustaw w utorenie w kreatorze ustawień włącz szyfrowanie

(Longhorn2009) #6

Wyłącz więc na chwilę Nortona i sprawdź czy dalej są takie transfery.

(Jarekfront) #7

no właśnie o to chodzi, że bez nortona próbowałem i bez zmian ... Tak jakby było to wina internetu .. Ciekawe czy na tych telefonach radiowych tp działa neostrada czy coś w tym stylu :idea:

(Staszek P G) #8

viewtopic.php?f=2&t=237382 w tym dziale poczytaj sobie a i jeszcze jedno jak masz neta 512 to upload na 5 a jak masz neta 1024 to upload 10 i tak podobnie

(antiferno) #9