Utrata danych - Excel

Pracowałem w Excelu, nacisnąłem ikonkę “zapisz”, wyszedłem. Okazało się, że plik nie został zapisany i straciłem sporo danych, nad którymi pracowałem cały dzień. Wiem, że Excel zapisuje kopie zapasowe do autoodzyskiwania, czy jest jakaś możliwość, przy przywrócić dane?

Bardzo proszę o jakąś pomoc.

… a może plik został zapisany, tylko teraz trzeba znaleźć ścieżkę dostępu.

Jeśli pamiętasz nazwę tego pliku, można by spróbować go poszukać.

START>Wyszukaj

a nie widać w menu “PLIK” (na dole) tego co ostatnio otwierałeś ?

jeżeli masz tam ten plik - to przy próbie otwarcia Excel winien otworzyć jego zapisaną kopię (odzyskiwanie danych)

Spróbuj narzędzia>opcje>zapisywanie będzie dostępna ścieżka automatycznego zapisu ja mam co 10 min.

Wszystko na temat odzyskiwania plików znalazłem na stronie microsoftu:

http://office.microsoft.com/pl-pl/excel … &av=ZXL110