Serwis dostawcy internetu zalecił zmianę ustawień połączenia, z publicznego profilu nad prywatny, poskutkowało to tym, że gubi się mniej pakietów, rozgrywka stała się możliwa ale dalej jest to bardzo niekomfortowa rozgrywka, która mnie nie satysfakcjonuje.
Logi po zmianie w. w. ustawień: pastebin.com/rbz4TFap
Co zrobiłem dotychczas:
-aktualizacja sterowników (karta sieciowa, karta graficzna, etc.)
-aktualizacja Windowsa
-aktualizacja firmware routera
-przeskanowanie komputera pod kątem złośliwego oprogramowania
-oczyściłem porty DNS przy użyciu komendy tracert
-zmiana ustawień zarządzania energią na wydajność
-dodałem reguły w zaporze dla portów podanych przez blizzarda
-wspomniana zmiana ustawień sieci z publicznej na prywatną
-skontaktowałem się z działem supportu blizzarda, wskazał niektóre z kroków wskazanych powyżej który nie przyniosły rezultatu i nakazał skontaktować się z dostawcą internetu
-kontakt z działem wsparcia technicznego dostawcy internetu, przesłałem logi, zmieniliśmy ustawienia sieci z publicznej na prywatną, utrata pakietów zmniejszyła się, problem nie rozwiązany, panowie zasugerował zmianę routera, ponieważ coś mogło się już zepsuć
-podczas rozgrywki nie używam komunikatów, przeglądarek, antywirusów oraz żadnych innych aplikacji
Czy ktoś jest w stanie pomóc mi z utratą pakietów w trzech pierwszych punktach sygnału?
Miałem problemy podobne i poruszałem niebo i ziemie tylko w innej grze i co się okazało zawsze ale to zawsze wina była po stronie gry tylko nikt się do tego nie przyzna każdy ściemnia jak nie wiem co tylko żeby nie wyszło ze to jego wina na końcu wchodziła aktualizacja serwerów lub restart gry i cud nagle wszystko ok.
Być może tak będzie, natomiast do następnego dużego patcha jeszcze dwa miesiące, poza tym takie same problemy mam w innych grach blizzarda (wow, hs, diablo), wydaje mi się, że to jednak coś nie tak z połączeniem.
TP LINK Archer C1.
Sprawdzę kable po powrocie do domu, jeżeli chodzi o konfigurację to czego szukać?
Totalnie się na tym nie znam, byłem w panelu routera ale mnogość opcji jest ogromna a ja nie wiem czego szukać
Chyba nie widziałeś routera z mnogą liczbą opcji. Generalnie TP Link to badziew, a te Archery to w ogóle nieporozumienie jakieś. Problemem może być sam sprzęt. Odłącz go z prądu, podłącz. Sprawdź na innym kablu sieciowym. Ostatecznie reset routera do fabryki i ponowna konfiguracja.
Padło na taki model ponieważ dostawca internetu zasugerował ten router, mało tego zapytałem czy jeżeli “wypożyczę” od nich router (koszt 10zł co miesiąc) to czy w razie czego oni będą zobowiązani mi pomóc jeżeli nadal będzie występować utrata pakietów - model to najnowszy Archer…
Próbowałem już dołączać i podłączać, nie przynosiło skutku.
Ogólnie problem występuje i na kablu i na WiFi.
Jutro spróbuję odłączyć router i podłączyć kabel bezpośrednio do laptopa, zarejestruję nowy adres MAC i wykonam testy, rozumiem, że wtedy będzie wiadomo gdzie leży problem?
Jeżeli problem minie to znaczy, że to wina kabla/sprzętu.
Czy jeżeli okaże się, że to wina sprzętu co powinienem zrobić? Wypożyczyć od nich tego nowszego Archera czy może sugerujesz inne rozwiązanie?