Witam
Chciałbym dowiedzieć się czemu od pewnego czasu zacząłem strasznie tracić pakiety i dlaczego miewam wysoki ping. Szukałem podobnych problemów na forach lecz nie znalazłem odpowiedzi która by mnie zadowoliła. Korzystam z komunikatora głosowego TeamSpeak3. Posiadam router TL-WR841N.
Nie mam dostępu do ustawień routera. Po bezpośrednim podłączeniu kabla od internetu do komputera problem również się pojawia.
Przeprowadziłem testy takie jak:
-CMD (załącznik)
-WinMTR (załącznik)
-PingPlotter (załącznik)
Korzystam z Malwarebytes Free, AdwCleaner i CCleaner.
Chce się upewnić zanim zadzwonię do mojego operatora czy wina leży po mojej stronie czy raczej po stronie operatora. Nie wiem co mogę jeszcze zrobić w tej sprawie. Jestem raczej “zielony” w tych sprawach więc proszę o przejrzyste wytłumaczenie problemu.
Dziękuje


