Utrata pakietów i wysoki ping - Internet Radiowy

Witam

Chciałbym dowiedzieć się czemu od pewnego czasu zacząłem strasznie tracić pakiety i dlaczego miewam wysoki ping. Szukałem podobnych problemów na forach lecz nie znalazłem odpowiedzi która by mnie zadowoliła. Korzystam z komunikatora głosowego TeamSpeak3. Posiadam router TL-WR841N.

Nie mam dostępu do ustawień routera. Po bezpośrednim podłączeniu kabla od internetu do komputera problem również się pojawia.

Przeprowadziłem testy takie jak:

-CMD (załącznik)

-WinMTR (załącznik)

-PingPlotter (załącznik)

Korzystam z Malwarebytes Free, AdwCleaner i CCleaner.

Chce się upewnić zanim zadzwonię do mojego operatora czy wina leży po mojej stronie czy raczej po stronie operatora. Nie wiem co mogę jeszcze zrobić w tej sprawie. Jestem raczej “zielony” w tych sprawach więc proszę o przejrzyste wytłumaczenie problemu.

Dziękuje

TS3


WinMTR
WinMTR 2
WinMTR 3

Problem jest ze strony ISP o ile w trakcie wykonywania tych testów łącze nie jest obciążone.
Jak widzisz do swojego routera (11.22.33.1) wszystko jest okej, dopiero później zaczynają się problemy czyli od adresów sieci operatora.

1 polubienie