Utrata Pakietów uszkodzony Router?


(lewy97.97) #1

Siemka mam problem z utrata pakietów dostawca mówi ze to nie od nich sprawdziłem przez PingPlottera i wykazuje takie coś co to oznacza routera do wymiany mam Asus RT-AC51U

https://imgur.com/tHmqa7r

https://imgur.com/OtfpCHe


(wwojteko) #2

Witam!
A jak się zalogujesz do routera to w statystykach połączenia nie ma np. błędów bitowych, lub jakoś tak to się nazywa.
U mnie kiedyś na Naostaradzie pojawiły się błędy bitowe i bardzo dużo ich było i okazał się słabej jakości kabel (na wejściu do domu po prostu sprarciał i było widać już zaśniedziałe żyły). Po wymianie kabla błędy zniknęły.
Ale wymiany musiał dokonać technik.
Ewentualnie jeszcze polecenie tracert też możesz sprawdzić na jakim adresie się zatrzymuje:
https://support.microsoft.com/en-us/help/314868/how-to-use-tracert-to-troubleshoot-tcp-ip-problems-in-windows

Pozdrawiam!
wwojteko


(lewy97.97) #3

Chodzi Ci może o te statystyki ?? bo ja w tym zielony jestem :slight_smile: https://imgur.com/a/pGp40


(wwojteko) #4

U mnie w routerze wygląda to prościej :smiley:
Gdzieś powinny być pakiety odebrane, wysłane i tam też są informacje o błędach lub utraconych pakietach.
Ale wiadomo w każdym routerze będzie to inaczej prezentowane.


(thommy181) #5

Poszukaj zakładki status lub diagnostic w routerze i tam powinny być te informacje. Utrata pakietów nie musi być spowodowana problemem u dostawcy ani awarią twojego urządzenia. Jeśli podasz więcej danych będziemy w stanie coś zaradzić.