Utrata połączenia z internetem

Witam.
Od jakiegos czasu mam problem z internetem a mianowicie trace polaczenie z nim, reset modemu oraz routera natychmiastowo przywraca polaczenie jednak po kilku minutach potrafi znow zgubic i na nowo trzeba resetowac. Jest to dosyc dziwne bo potrafi przez kilka dni nie gubic a czasami kilka razy w ciagu dnia.
Myslalem ze to problem z routerem wiec zakupilem nowy tak samo kable ethernet jednak problem dalej wystepuje.
Moj modem to Cisco EPC3208
Router - TP-Link WR740N
Kable mam podlaczone w nastepujacy sposob : Kabel ethernet leci od komputera do routera na slot WLAN
A kabel ethernet od modemu do routera na slot WAN
Przywracalem ustawienia fabryczne, wgrywalem najnowszy firmware routera ale nic nie pomaga.
Czy to moze byc problem od dostawcy czy z mojej strony cos nie tak ?

Podłącz komputer bezpośrednio z modemem dostawcy i zgłoś im awarię kiedy utracisz połączenie.