Uwaga na servis LG - Wawa

Witam,

Po moich ostatnich doswiadczeniach z jednym z sevis’ow postanowilem napisac ten post aby ostrzec innych uzytkownikow monitorow firmy LG

Ostrzezenie dotyczy mieszkancow przedewszystkim Warszawy.

Zaczne od poczatku, wystapila w moim monitorku usterka ( dokladnie cyklicznie wystepujace piszczenie ) wiec postanowilem to zglosic do servis’u.

Zgloszenie mialo miejsce 23.Stycznia.2006. Nastepnie po dwuch tyg. dostalem sms od fimy servisujacej moj monitor ze moge go juz odebrac 07.Luty.2006.

Zadowolony pojechalem po odbior.

W domu rozpakowalem go po ok. godzince wlonczylem… i tutaj moje zdziewienie monitor nie zostal naprawiony jak piszczenie wystepowalo tak bylo obecne nadal, wiec zerknolem na katre grwarancyjna ( moj blad ze nie zrobilem tego odrazu w servis’ie ) i w tym momecie poprostu mnie trafilo w rubryce opis usterki. bylo napisane "Sprawdzenie, monitor testowano, usterki nie stwierdzono"

Nastepnie data zakonczenia naprawy bylo wpisana dwa dni po zgloszeniu usterki 25.Styczen.2006.

Wiec powiedzcie mi czy servis ktory przyjmuje sprzet, stwierdza brak usterki po dwuch dniach i informuje klieta o mozliwosci odbioru po dwuch tygodniach tym bardziej ze w miedzy czasie wykonalem 3 - 4 tel. to tej firmy z zapytaniem czy cokolwiek wiadomo na temat mojego sprzetu za kazdym razem syszalem od osoby odbierajacej tel. ze moj monitor czeka na czesci.

Wiec jak to jest ze w monitorze w ktorym nie stwierdzono usterki po dwuch dniach, czaka on na czesc ok. dwuch tyg.

Dzwine prawda.

Wiec jesli macie zamiar kiedy kolwiek reklamowac jaki kolwiek sprzet firmy LG prosze was omijajcie z daleka ta firme, no chyba ze lubicie byc olewani i oklamywani.

Firma ktorej nalezy unikac jest to:

"** DAREXIM **" Sp. z o.o.

ul. Bazyljańska 1 Warszawa

Fireworkss rozumiem Twoje rozgoryczenie, ale czy aby się ni zagalopowałeś z tą sążnistą krytyką??

Miałem kilka razy do czynienia z serwisami LG i na podstawie tych doświadczeń złego słowa nie można o nich powiedzieć. A jeśli chodzi o napędy optyczne zawsze w ramach gwarancji dostawałem od nich nowy sprzęt z gwarancją na pełny okres.

Jeżeli masz ochotę zrób reklamację u nich a jak nie to zwróć się do serwisu centralnego który również naprawia monitory.

Namiary na inne warszawskie serwisy masz poniżej:

SERWIS CENTRALNY

KOBIELSKA 17 , WARSZAWA, MAZOWIECKIE

Tel… 0-22 870-48-78, Fax… 0-22 610-42-89

serwis_centralny@lge.pl

Vox-Service

PRZEDPOLE 1 , WARSZAWA, MAZOWIECKIE

Tel… 0-22 846-34-39, Fax… 0-22 868-62-59

biuro@voxservice.pl

Są inne drogi dochodzenia swoich praw, a nie od razu walenie sążnistej krytyki na publicznym forum. 8)

Fireworkss : a próbowałeś dzwonić do nich i pytać się o to ? Pewnie nie… Poza tym… piszczenie może być z twojej winy a nie z winy wadliwego sprzetu.

Panowie nie jest to jeden taki nr. tegoz servisu moj brat mial dokladnie taka sama usterke i tez potraktowali go dokladnie w ten sam sposob.

Wiesz nie dzwonilem do servisu tylko odrazu zawiozlem sprzet do naprawy.

Pozatym nie wyzywam sie na sama firme LG tylko na ten jedyny servis reprezetujacy firme LG

Pozatym jak wczesniej pisalem monitor zostal sprawdzony i strwierdzono brak usterki po dwuch dniach od przyjecia do servisu to powiedzciwe mi dlaczego przez dwa tygodnie jak dzwonilem do nich co trzy cztery dni to zawsze mowiono mi ze monitor czeka na czesc. pozatym jak tylko go wlaczylem piszczenie wystepowalo nadal a jak podlonczylem monitor brata nie wystapil taki problem.

Fireworkss zgłoś się z problemem do serwisu centralnego do którego kontakt podałem powyżej. Też masz go na miejscu 8)