Jak macie małą firmę z podpisaną umową z firmą kurierską UPS to uważajcie na nowy cennik (od stycznia 2019). Jak nadajesz paczki regularnie to nie ma problemu, gorzej jak będą całe tygodnie bez nadania, wówczas doliczają solidne opłaty. Opłaty są rzędu kilkuset złotych miesięcznie, niestety reklamacje odrzucają.
Gdzieś tam mają to zaszyte w cenniku, ale znalazłem po żmudnych poszukiwaniach, w umowie nic nigdy takiego nie było. Oczywiście przy brokerze luz, nie jesteście stroną umowy
Taki urok podpisywania umowy gdzie zobowiązujesz się do robienia określonego wolumenu przesyłek.
Dla nich do zabezpieczenie, że ludzie wysyłający 2 paczki nie przyjdą i nie zaczną negocjować, że wysyłają ich 500 dziennie. Dostanie taki niższą cenę paczki, ale jak nie robi wolumenu to oni sobie to odbiją na karach.
O dzięki @anon741072 @GioWDS Od dawna UPS nie ma określonego wolumenu nadań. Rzadko która tak ma, raczej się to odbywa na zasadzie umów rabatowych, ale to sobie robią firmy brokerskie (Apaczka, Furgonetka, Kurjerzy etc.) Natomiast w przeciwieństwie do innych firm kurierskich pobierają opłatę za “zamówienie kuriera” w aplikacji online.
Podsyłam fotkę starszej faktury na potwierdzenie. Najfajniejsza jest nazwa pozycji! To jakaś tragikomedia.
Od ponad dwóch lat mamy podpisaną umowę z UPS Ustaliliśmy minimalną ilość wysyłanych paczek i stawki za usługi. Wszystko działa, opłaty zgodne z ustaleniami. Wypisując list w programie WorldShip jesteśmy informowani o wszystkich opłatach. Polecam UPS ze względu na jakość usług. Nie można deklarować dowolnej ilości wysyłek, gdyż od tego zależy jej cena.
Co do jakości transportu nigdy nie miałem zastrzeżeń. Mamy starą umowę, z 10 lat będzie Limit zniesiony x lat temu. Nie mamy przypisanego handlowca, zatem nie ma z kim pogadać. Na infolinii odbijają piłeczkę do handlowca. W dziale księgowym pracują chyba Marsjanie, nie idzie się dogadać. Korpo w czystej postaci
WorldShip nigdy dobrze nie liczył ceny przesyłek, z międzynarodowymi to już w ogóle była czysta fantazja programu jaką kwotę poda. A kobyła jakich mało, jedna płytka instalacyjna, ale dwie dodatkowe do upgradu. Ale może się coś zmieniło. Apka online względnie dobra, ale przy Poczcie Polskiej czy DPD lata świetlne w tyle