Użycie procesora prawie przez cały czas na 100%

Witam. Jak w temacie mam taki problem że kiedy wejdę do menadżera zadań to na dolnym pasku okna pokazuje mi że procesor CPU jest używany prawie cały czas na 100%. W oknie menadżera przykaładowo Opera zajmuje ponad 200K pamieci, a procesy CPU wahają się w granicac od 3 do 30.

Nie dawno podczas robienia porządków na dysku w panelu sterowania usunełem starsze wersje microsoft framework. Może to ma jakiś wpływ na użycie tego procesora. Dodam jeszcze że program windows update chce zainstalować jakiś pakiet językowy do tego programu microsoft framework 3.5 którego wcześniej usunełem w raz z jego starszymi wersjami a potem wgrałem na nowo.

Problem jest dość uciążliwy bo często podczas przeglądania internetu zawiesza mi się na chwilę Opera i na górnym pasku pokazuje się napis “brak odpowiedzi”.

Mam orginalny windows vista. proszę o pomoc. Jestem bardzo zielony w tej tematyce więc proszę o wyrozumiałość. Odpowiadam w razie jakiś nie jasności co do mojego opisu.

Pozdrawiam

UŻYCIE pisze się przez Ż. ściągnij sobie program “proces explorer” i zobacz co ci zżera tyle CPU

Słuszna uwaga z tym Ż , już poprawiłem.

Co do problemu to chodzi mi raczej o to że nie ważne jakiego bym nie włączył programu to zaczyna on zabierać dużo CPU.

jaki sprzęt masz??

Laptop HP Compaq 6735s

AMD Sempron SI-40 2,00 GHz

Pamięć(RAM): 2,00 GB

jaki system?? xp pewnie? ściągnij malwarebytes i skan,jak coś wykryje to usuń,jak dalej bedzie to samo to obawiam się że jedynie formacik może pomóc,

Pisałem w pierwszym poście mam windows vista. Jest to system orginalny który dostałem od razu wgrany na laptop. Nie mam go na płycie, także formatu raczej wolał bym uniknąć.

też prawda. A tak wogóle to system recovery pewnie masz na ukrytej partycji. problem 100%go obciążenia procka nie jest do końca rozwiązany(moim zdaniem) ja jak miałem tego typu problem,szukałem na necie róznych rozwiązań,żadne nie pomogło,dopiero format