Uzytkownik którego nie ma?

Witam,

Na firmowym komputerze (nazwa: Bender), zmieniłem nazwę użytkownika głównego (Administrator) na Pat. Niestety w folderze C:\Users nadal widzę nazwę usera (Tomek) którego nie ma (przynajmniej nie na liscie użytkowników).

W opcjach przypisania dostępu widzę Nazwę komputera/usera tj. Bender/Tomek

Szukałem wszędzie usera Tomek, jednak nigdzie takowego (poza niektórymi ekranami z ustalaniem dostępu, ale tam nie można było tych danych edytować) nie znalazłem. Udało mi sie natomiast odnaleźć wpis w rejestrze dotyczący posiadacza/właściciela, który został zapisany jako ‘Tomek’. Zmieniłem go na “Pat” (aby uniknąć ewentualnego powtórzenia). Nadal jednak w C:\Users widnieje folder użytkownika Tomek, a komputer w sieci firmowej pojawia się jako ‘Bender/Tomek’.

W menedżerze użytkowników nie widnieje już nikt więcej, poza ‘Patryk’. Na pulpicie stworzył siefolder “Patryk” ale jest on powielony z tym co znajduje się w fodlerze “Tomek” w C:\Users.

Może mi ktosto wyjaśnić i powiedzieć jak ewentualnie dokonać zmiany? Chcialbym usunąć nazwę “Tomek”.

Pozdrawiam

PS czy nadal można wykonać downgrejd do systemy windows xp? (posiadam oryginalną wersję xp w wersji oem)