Używany komputer - czy warto?

Hej, znalazłem w pewnym serwisie z ogłoszeniami zestaw komputerowy za 850 złotych. Niestety nie znam się kompletnie na tych sprawach i nie wiem czy opłaca się go kupować. Załączam screena i proszę o pomoc. :slight_smile:

Do czego ma posłużyć komputer?

Do niczego konkretnego raczej. Na codzień bardziej do internetu i pisania kodu, czasami może jakieś gierki.

Ten zasilacz to jaki poza napisem 620W?

W ogłoszeniu nie ma nic napisane oprócz tego.

1 polubienie

Czyli może być jakiś no-name z czarnej listy z cyferkami 620. Pasowało by się dowiedzieć, żebyś zaraz zasilacza nie musiał zmieniać.

Jak w daje w zestawie z systemem to w miarę się opłaca.
Rozumiem, że piszesz kod niezależny od architektury :wink:

Do klepania kodu ogólnie mam
jeszcze laptopa, ale właśnie szukam
jakiegos komputera do 1000zl z używanych części i nie wiem czy da się lepiej. System mam swój wiec niekoniecznie bym go potrzebował.

Nie szkoda prądu? Może jakiś poleasingowy wyjdzie lepiej?

Też nad tym myślałem…
Przykładowo:


Masz rok gwarancji, mocniejszy procek, 8gb RAM, SSD i też system. Ewentualnie brakuje więcej dysku (około 100 zł za. 500gb HDD) i dedykowanej grafiki do grania, potrzebna low profile DO tej obudowy czyli np.

Lub zależnie od dokładnego budżetu znajdziemy coś odpowiednio nowego lub używanego.

Mam kilka dysków od laptopów 2,5. Myśle, ze mogę je użyć. Znalazłem tez coś takiego za małe pieniądze, co o tym sądzicie?

Myślę, że to padaka niegodna uwagi.
Procesor powstał na leciwej podstawce AM2, która ma 'naście lat. Jest 6x słabszy od nowego i3 8100, nie mówiąc o czymkolwiek mocniejszym i wg mnie nie poradziłby sobie w tej chwili ze sprawną obsługą czegokolwiek.
Napisz jaki masz ten budżet to poszukamy coś za “małe pieniądze”.

Budżetowo najlepiej jakbym zamknął się w 1000zl :slight_smile:

Upewnij mnie tylko czy przeznaczeniem mają być głównie gry, także gry, czy tylko przeglądanie Internetu/praca biurowa bez gier?