[VB] Bot, który sam pisze w czacie w grze


(Neris) #1

Witam.

Więc, np. jest gra, gdzie przycisk czatu to T, no i po wciśnięciu T można wpisywać kody.

Na przykład można napisać "godmode on", no i taki wpis aktywuje jeden z kodów, lecz chcę zrobić program, który sam wpisywałby dany kod , np.

na formie jest przycisk "Nieśmiertelność", no i wciśnięciu tego przycisku, w grze automatycznie wpisuje się kod "godmode on".

Znalazłem pewien sposób, lecz nie funkcjonuje on stabilnie, chociażby robię coś takiego :

SendKeys.Send(T)

SendKeys.Send(godmode on)

SendKeys.Send({ENTER})

Nie pamiętam już, jak to się tam wpisywało, ale coś tego typu.

Tak jak mówiłem ten sposób działa niepłynnie i niestabilnie, gdyż np zamiast wpisywać "godmode on", wpisuje "Tgodmode on".

Czy da się inaczej to zrobić?

Na przykład mam program, który szybko, płynnie i prawidłowo wpisuję komendy do gry, lecz nie pokazuję okienka czatu, znaczy w grze widać, że wpisałem tą komendę, lecz nie otwiera się pole do wpisania, tylko od razu wykonuję się ta komenda, no i właśnie , jak coś takiego zrobić?

Jakby co to używam programu Visual Basic Express 2010.


(Jarek P) #2

Graj bez kodów jest ciekawiej :wink:

Jeżeli jednak koniecznie chcesz oszukiwać (a na pewno masz ku temu dobry powód) to powinno pomóc, choć nie ma to większego związku z programowaniem:

http://forum.gtasite.pl/index.php?topic=13358.0


(Neris) #3

Znaczy nie chodzi mi o te kody, to tylko przykład.

Jest taka gra w której wpisuje się komendy typu "ban", "kick", "servername Server" itp, takich komend jest bardzo dużo, a ja chcę zrobić

program który będzie automatycznie wpisywał komendy, wystarczy kliknąć na przycisk.