Witam
Pisze właśnie grę online na wiele graczy. Klienty gry mają po jednej kontrolce Winsock, a serwer sześć (bo tyle może być maksymalnie graczy). Zrobiłem tak że wszyscy próbują się połączyć do pierwszej kontrolki na porcie 7601, a jeżeli jest już ona połączona z innym graczem to próbuje się połączyć z drugą na porcie 7602 itd. Kod sprawdziłem wszystkie klienty ładnie się łączyły, jeden po drugim i wszystkie miały status nr 7, czyli połączony. W tym momencie gdy wywołuje linijkę:
winsckg1.SendData("TEKST")
Pierwszy klient potwierdza odebranie danych, i tak samo reaguje reszta klientów gdy zmieniam cyfre w instrukcji na 2, 3, 4, 5, 6. Problem polega na tym że jeżeli chce użyć procedury:
Sub wyslijdowszystkich()
winsckg1.SendData("TEKST")
winsckg2.SendData("TEKST")
winsckg3.SendData("TEKST")
winsckg4.SendData("TEKST")
winsckg5.SendData("TEKST")
winsckg6.SendData("TEKST")
End Sub
to dane odbiera tylko ostatni klient który jest podłączony, a reszta milczy chociaż można się z nimi skontaktować wywołując pojedynczo linijki kodu.
Jak rozwiązać ten problem?
Z góry dziękuję za pomoc.