VB6.0 Kolory w MSHFlexGrid

Witam,

Zastanawiam sie czy jesteście w stanie pomóc mi z modyfikacją kodu w VB6.0 z która męcze się już od tygodnia

Posiadam ponizszy kod i staram się go przerobić na moje potrzeby aby na podstawie konkretnej celi w kolumnie kod sprawdzał mi i zaznaczał cały wiersz w określonym kolorze jeśli data systemowa zgadza sie z data z tej konkretnej celi i wiersz został zaznaczony w jakimś kolorze, jeśli został jeden dzień zaznaczał jeszcze w innym kolorze, jeśli dwa dni jeszcze w innym kolorze jeśli data minela już to w kolejenym kolorze. I tak do końca wszystkich wierszy w tej kolumnie. W bazie accessa kolumna nazywa się Przeglad_wazny_do i zajmuje 3 miejsce.Czekam na jakieś podpowiedzi w czym mogę robić błąd, zaznaczam jeszcze że jestem początkujący w VB

Pozdrawiam wszystkich.

For i = 1 To N

MSHFlexGrid1.Row = i

MSHFlexGrid1.Col = 0

MSHFlexGrid1.Col = 1

MSHFlexGrid1.Text = rs!Przeglad_wazny_do

If rs!Przeglad_wazny_do < Date Then

MSHFlexGrid1.CellBackColor = &H8080FF

ElseIf Day(rs!Przeglad_wazny_do) = Day(Now()) And _

Month(rs!Przeglad_wazny_do) = Month(Now()) And _

Year(rs!Przeglad_wazny_do) = Year(Now()) Then

MSHFlexGrid1.CellBackColor = &HFFFF&

ElseIf Day(rs!Przeglad_wazny_do) = Day(Now()) + 1 And _

Month(rs!Przeglad_wazny_do) = Month(Now()) And _

Year(rs!Przeglad_wazny_do) = Year(Now()) Then

MSHFlexGrid1.CellBackColor = &H80FF80

ElseIf Day(rs!Przeglad_wazny_do) = Day(Now()) + 2 And _

Month(rs!Przeglad_wazny_do) = Month(Now()) And _

Year(rs!Przeglad_wazny_do) = Year(Now()) Then

MSHFlexGrid1.CellBackColor = &HC0FFC0

Else

MSHFlexGrid1.CellBackColor = &H80000005

End If

rs.MoveNext

Next i

rs.Close

Set objRst = Nothing

O ile dobrze zrozumiałem, to chodzi ci tylko o to aby w danym kolorze zaznaczony był cały wiersz, a nie tylko jedna komórka.

Aby zaznaczony był cały wiersz w danym kolorze wystarczy utworzyć dodatkową pętlę tam gdzie ustawiasz kolor.

i podobnie w innych przypadkach.