Vectra a Arris TG862 i wyłączenie wifi

Witam

 

Od dziś, jestem “szczęśliwym” posiadaczem modemo routera Arris tg862 od Vectry.

Mam własny router WIFi, więc go podpiąłem pod sprzęt od Vectry, ustawili mi go ŁASKAWIE w tryb bridge (ten od vectry) po 5 minutach tłumaczenia o co chodzi.

 

Co prawda, sam doszedłem to tego jakie jest hasło do panelu w routerze, wyłączyłem sam wifi, jednak jak się samemu zmienia ustawienia, nie przez infolinie to ustawienia są do czasu resetu, przy ponownym włączaniu sprzętu ustawienia są pobierane z serwera Vectry, takie jakie oni ustawili, więc lipa.

 

Stąd pytanie:

Czy da się poprzez infolinie wyłączyć wifi na stałe w modelu routera który mi dali? Jak do nich gadać? Babeczka z którą gadałem twierdziła że się nie da, może jakaś niekumata była.

 

//edit

mam 10 dni na wypowiedzenie umowy jak by co. 

Faktycznie jakaś niekumata musi być. Spróbuj wysłać mailem albo pisemnie pocztą prośbę o wyłączenie WiFi/rezygnację z usługi WiFi, np. do działu reklamacji.

Twierdzą że się nie da nadal.  Poważnie zastanawiam się nad przejściem do konkurencji po wielu latach. Jeśli zostanę mimo to, to wyśle do nich reklamacje, a skan pisma jeśli napiszą że się nie da zamieszczę tutaj i w innych miejscach.

 

Wam radzę dobrze się zastanowić nad wyborem Vectry, chyba że chcecie mieć pudło w którym nawet hasła do WiFi nie da się samemu zmienić w normalny sposób. 

Już nie wspominając o innych problemach z siecią domową używając tego routera, bez własnego.

 

Chyba że ktoś ma jednego laptopa, nie wie co to IP publiczne, przekierowanie portów, itp, wtedy powinien być zadowolony.