Vectra-utrata pakietów

Witam,

ogromnie proszę o pomoc i przepraszam jeśli coś będzie nie jasne, gdyż nie znam się na tych sprawach.

 

Od tygodnia jestem użytkowniczką interenetu sieci Vectra i otrzymałam od nich router/modem Cisco EPC3928S.

Internet sam w sobie działa bardzo dobrze ale kiedy chcę pograć np. w jakiekolwiek MMO co 5 minut rozłącza i muszę ponownie się łączyć i tak cały czas. Wiem że jest to spowodowane utratą pakietów i gubi całe 100%, robiłam pathping jakkolwiek się to nazywa .

Jest to strasznie uciążliwe tym bardziej że wiem jak to naprawić ale nie mogę ponieważ Vectra nie pozwala konfigurować routera ,a nawet się na niego zalogować. Kontaktowałam się z nimi i oni podobno żadnych haseł nie mają ,a uniwersalne jak na liveboxie nie działają… Z tego co się zorientowałam trzeba zmienić mode na DMZ.

 

I tu nasuwa się moje pytanie czy jest jakaś możliwość coś z tym zrobić, czy muszę szukać nowego operatora? Czy mogę kupić własny router i skonfigurować odpowiednio? Jeśli tak to jaki router gdyż nie mogę znaleźć żadnego który miał by wejście jakby antenowe z takim bolcem.

 

Dziękuje za wszelką pomoc.

Tu troche info jak radzą sobie

 

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2236742.html

Mam już może 6-7 modem (router) od Vectry (zmiany nie są z powodów technicznych :wink: ).

 

Nigdy nie spotkałem się aby coś trzeba było konfigurować a tymbardziej DMZ.

Dodatkowo za modemem jest mój router i DZM mam wyłączone. Nawet jak wyłączę totalnie Forwarding to i tak 100% MMO działa.

 

Czy na tym łączu siedzi w czasie grania MMO 1 osoba czy może całe stado ?

Czy rozłaczenie sa po LAN czy WIFI ?

Dziękuje Jack_Daniels na pewno przejrzę.