Vectra-utrata pakietów

Witam,

ogromnie proszę o pomoc i przepraszam jeśli coś będzie nie jasne, gdyż nie znam się na tych sprawach.

 

Od tygodnia jestem użytkowniczką interenetu sieci Vectra i otrzymałam od nich router/modem Cisco EPC3928S.

Internet sam w sobie działa bardzo dobrze ale kiedy chcę pograć np. w jakiekolwiek MMO co 5 minut rozłącza i muszę ponownie się łączyć i tak cały czas. Wiem że jest to spowodowane utratą pakietów i gubi całe 100%, robiłam pathping jakkolwiek się to nazywa .

Jest to strasznie uciążliwe tym bardziej że wiem jak to naprawić ale nie mogę ponieważ Vectra nie pozwala konfigurować routera ,a nawet się na niego zalogować. Kontaktowałam się z nimi i oni podobno żadnych haseł nie mają ,a uniwersalne jak na liveboxie nie działają… Z tego co się zorientowałam trzeba zmienić mode na DMZ.

 

I tu nasuwa się moje pytanie czy jest jakaś możliwość coś z tym zrobić, czy muszę szukać nowego operatora? Czy mogę kupić własny router i skonfigurować odpowiednio? Jeśli tak to jaki router gdyż nie mogę znaleźć żadnego który miał by wejście jakby antenowe z takim bolcem.

 

Dziękuje za wszelką pomoc.

Tu troche info jak radzą sobie

 

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2236742.html

Mam już może 6-7 modem (router) od Vectry (zmiany nie są z powodów technicznych :wink: ).

 

Nigdy nie spotkałem się aby coś trzeba było konfigurować a tymbardziej DMZ.

Dodatkowo za modemem jest mój router i DZM mam wyłączone. Nawet jak wyłączę totalnie Forwarding to i tak 100% MMO działa.

 

Czy na tym łączu siedzi w czasie grania MMO 1 osoba czy może całe stado ?

Czy rozłaczenie sa po LAN czy WIFI ?

Dziękuje Jack_Daniels na pewno przejrzę.

Jest nas 4 ale nawet kiedy siedzę tylko ja cały czas wywala. Ja z bratem korzystamy z WIFI ale po kablu jest tak samo. Pisałam do pomocy technicznej z gry i oni właśnie napisali że trzeba zmienić na DMZ albo coś z portami zrobić ale nie mogę bo nie mam dojścia do routera. Myślałam żeby zrobić hard reset routera ale podobno lepiej nie ryzykować. W domu mam liveboxa i nigdy nie miałam problemów nawet jak znajomi przyszli i było nas z 7 a korzystaliśmy wszyscy z WIFI. Nie mam pomysłu, pierwszy raz mam taki problem żeby się traciło 100% pakietów… 

 

A czy zmiana routera o ile można coś zmieni?

Dziwne, że dzwoniłaś do supportu Vectry i nie pomogli. Oni zdalnie logują się na router i mogą sprawdzić komunikaty diagnostyki oraz wprowadzać zmiany.

 

A rozłanczanie co 5 min nie wygląda na efekt potrzeby portów. Wogóle by nie łączyło a bardzo wiele gier same odrazu zgłaszają komunikat o blokadzie portów.

 

Zapuść coś co będzie ściagać ponad 5 min, byle co aby duże i nie p2p. Zobacz czy będzie stabilnie ciągnąć. Bo możliwe, że masz zdechnięty router.

 

 

 

Bo to nie jest zwykły router tylko z modemem do sieci kablowych.

Niby dlaczeo byś miała robić to na własny koszt ? Jeśli to wina urządzaenia to oni zmienią na inne.

 

 

A zapytaj ludka z Vectry czy czasem nie masz jakiegoś pakietu typu “bezpieczny internet itp”. Bo może ich usługa blokuje albo rozłancza.

Ściąga bardzo szybko i płynnie, oglądanie filmów i przeglądanie stron również tylko jak chcę pograć konkretnie w gry MMO się tak dzieje bo kiedy gram w inną grę np. w Dote 2 jest wszystko w porządku dlatego nie rozumiem czemu się tak dzieje. Nie wiem czy te gry wymagają czegoś więcej gdyż pierwszy raz mam taki problem. Support gry kazał sprawdzić porty i przejść w tryb DMZ. Dzisiaj ze znajomym zrobiliśmy mu reset i udało się wejść w router, kolega trochę tam pozmieniał ale nie mógł ustawić DMZ mówił że musi mieć adres ich serwera żeby się przełączyło bo tak to wracało do wcześniejszych ustawień. Pograłam chwilę i było ok może się poprawiło.

 

Dziękuję za pomoc :slight_smile: