VEGAS MOVIE STUDIO HD 11 nagle przestał się uruchamiać


(Seba Vpbx) #1

Sony Vegas Movie Studio HD Platinum Edition 11

posiadam licencję od kilku miesięcy. Nigdy żadnych problemów.

Używam go na laptopie z Win7Home Premium 64bit.

Dzisiaj po przerwie ok. 1 tygodnia próbowałem otworzyć i ku swojemu zdziwieniu nie ma żadnej reakcji oprócz chwili gdzie kręci się "klepsydra" i koniec.

Od czasu jak robiłem nim bezproblemowo ostatni film nie przypominam sobie innych większych zmian na kompie oprócz instalacji DirectX ze strony dobrych programów.

Wcześniej również doinstalowałem update ze strony Sony, ale po tym fakcie jeszcze robiłem kolejne filmy i nic się z programem nie działo niepokojącego.

Oczywiście pierwsze co zrobiłem, to odinstalowałem i zainstalowałem ponownie Vegasa, ale to nic nie dało.

Próbowałem już przywrócić system do poprzedniej daty ale tutaj również nic.

CCleaner'em czyściłem, ale również bez rezultatu.

Czy ktoś się może z tym już spotkał i zna odpowiedź co może być przyczyną i jak sobie z tym poradzić.

Proszę o info.


(greh) #2

Spróbuj uruchomić w trybie zgodności.


(Seba Vpbx) #3

Oczywiście spróbowałem uruchomić w trybie zgodności z XP SP2 - brak efektu.

Cały czas działał bez problemu w trybie Win7 i problemów ze zgodnością nie było, więc nie sądzę by nagle coś mu się odwidziało.

Napisałem już do supportu SONY, zobaczymy co odpowiedzą, z reguły odpowiedź zabiera im dobę.

-- Dodane 04.12.2011 (N) 10:41 --

zamieszczam oryginalną odpowiedź jaką otrzymałem wczoraj od supportu Sony:

Try installing the software on a newly created Windows user account. This helps create a fresh install environment for the application.

Go to Control Panel > Programs and Features and uninstall the program.

Now go to My Computer and browse to "C:\Program Files\Sony Setup" and delete the folders within.

Next, it's time to create a new user account with administrative privileges. Go to Control Panel > User Accounts. Select "Add New User" and type in a new name for the new user account.

Then go to Start menu and choose "Logoff" or just restart the computer to switch users. Be sure to log into the new user account, reinstall the program, and register the application.

Once the application is up and running you can log back to your normal user account. Now go to Control Panel > User Accounts and remove the test account from your computer.

Na razie jeszcze tego sposobu nie sprawdziłem, ponieważ zdecydowałem się na zakup Vegas Pro 11.

Dostałem tak dobrą ofertę, że grzechem byłoby nie skorzystać.

Mam nadzieję, że sposób przyda się osobom, które natrafią na podobny problem, jak widać nie ja sam go miałem, skoro istnieje gotowe rozwiązanie.