Virtual PC-Pytania o uzytkowanie po instalacji.(kilka pytań)

Właśnie zainstalowałem Virtual PC, postawiłem Wirtualny Komputer, z Windows XP, zainstalowałem system, tylko teraz tak:jak przechodzi się z myszki w Virtual PC, do systemu matki???Czy za każdym razem trzeba wyłączać virtuala???Można coś zrobić by był odczyt z pendrive???Jak skonfigurować internet??Jak wpisuje wszystkie adresy IP, nie działa, net się nie uruchamia na virtualu, a w matce wykrywa błąd typu:Błąd adresów IP, słyszałem że trzeba coś tam doinstalować.

Jak nie internet, pendrive, i nie płyta CD, to jak mogę przesyłać programy na virtuala?Jest jakiś inny sposób??

Z Góry Wielkie THX

Naciskasz prawy alt o ile się nie myle.

Nie.

Przechodzisz przez Prawy Alt+Tab lub sam Alt (jak dobrze pamiętam).

Co do sieci, to dodałeś w ustawieniach kartę sieciową?

cosik_ktosik , możesz napisać gdzie dokładnie się to ustawia???Jestem w tym ZIELONY , nie mam pojęcia gdzie tego szukać.

Co do neta:

W ustawieniach maszyny > networking i ustaw na NAT. Przynajmniej u mnie jak jest na NAT to nie trzeba konfigurować.

beztytuupn7.th.jpg

Ustawiłem na Nat, bez rezultatu, próbowałem ustawic adres IP, i DNS, albo wziąć automatyczne szukanie i wywala błąd- W sieci istnieje duplikat nazwy, i Internet Explorer nie może połączyć się z internetem.A jak zrobić żeby dyski widzial???Bo chyba to transmisji danych innej możliwości nie ma :confused:

Montujesz obraz C:\Program Files\Microsoft Virtual PC\Virtual Machine Additions\VMAdditions.iso i potem w virtualniej maszynie odpalasz ten program co jest na tym.

Jak to zrobisz i zresetujesz maszyne to wchodzisz w ustawienia maszyny > shared folder i ustawiasz który to ma być dysk\folder > OK

Żeby zamontować ten obraz musisz posiadać jakieś virtualne napędy. Możesz je utworzyć w najnowszym nero lub Alcohol 120, deamon tools.

OK, ale z netem nie da się nic zrobić?Wolałbym jednak tego neta. :smiley: