Vista Recovery i sformatowana partycja C

Witam:) W temacie Visty jestem całkowicie zielony. Mam laptopa kolegi z partycją Vista Recovery oraz partycja na której był system zainstalowany ale niestety ta partycja już została sformatowana. Czy mogę jakoś uruchomić instalacje systemy z partycji Vista Recovery jeżeli partycja z systemem już została sformatowana. Niestety nie mam płyty z Vistą od komputera. Pozdrawim

Komputer to Hp pavilion

Podczas uruchamiania komputera przytrzymaj klawisz F10 - uruchomisz w ten sposób Recovery Mode.

Pozdrawiam.

Jeżeli sformatowany został dysk C, to skasował się oryginalny MBR i uruchomienie programu do przywracania jest nie możliwe. Jeśli laptop jest na gwarancji to zamów płytki RECOERY CD za darmo.

Jeżeli partycja recovery, na której był obraz systemu również nie została sformatowana to robisz tak jak

W niektórych laptopach głównie Acera jest też kombinacja Alt+F10, zawsze można to sprawdzić w BIOSie. Dodam jeszcze tylko, że przywracanie z partycji recovery najczęściej przywraca system do ustawień fabrycznych, więc kasuje wszystko co jest na dysku, jeśli trzeba zrób kopię najważniejszych, jeśli znowu zamierzasz formatować partycję :slight_smile:

Skąd takie informacje masz? Z tego co piszesz wynika, że instalację z partycji recovery można przeprowadzać jednorazowo a jakoś na wielu laptopach jak przywracałem system nie było tak ja Ty to opisujesz, poza tym nawet jakby tak było to można pobrać dowolną dystrybucję Linuksa i z jego poziomu można się dostać na tą partycję a nawet przeprowadzić z niej rozruch a do tego najlepiej się nada specjalne narzędzie, specjalnie przygotowana do tego celu dystrybucja Linuksa :arrow: http://www.supergrubdisk.org/ która ma na celu wykonanie rozruchu z dowolnej bootowalnej partycji.

Pozdrawiam!

Dlaczego jednorazowo?