VISTA Sp 2 Business: brak synchronizacji zegara systemowego

Dzień Dobry.

Przeinstalowałem system na laptopie Dell D830: VISTA Business Sp2.

Przez przypadek zauważyłem, że nie synchronizuje się zegar systemowy:

  • “Wystąpił błąd podczas synchronizowania danych przez system Windowsz z time.windows.com(na innych serwerach czasu to samo)”

Podgląd zdarzeń generuje raport:

"

  <Provider Name=" Microsoft-Windows-Time-Service" Guid=" {06EDCFEB-0FD0-4E53-ACCA-A6F8BBF81BCB}" EventSourceName=" W32Time" />

  <EventID Qualifiers=" 33370">134</EventID>

  <Version>0</Version>

  <Level>3</Level>

  <Task>0</Task>

  <Opcode>0</Opcode>

  <Keywords>0x80000000000000</Keywords>

  <TimeCreated SystemTime=" 2015-06-23T21:32:05.000Z" />

  <EventRecordID>920</EventRecordID>

  <Correlation />

  <Execution ProcessID=" 0" ThreadID=" 0" />

  <Channel>System</Channel>

  <Computer>Mario-PC</Computer>

  <Security />

  </System>

  • <EventData Name=" MSG_MANUAL_PEER_DNS_ERROR">

  <Data Name=" ErrorMessage">Nieznany host. (0x80072AF9)</Data>

  <Data Name=" RetryMinutes">15</Data>

  <Data Name=" DomainPeer">time.windows.com,0x9</Data>

  </EventData>

  </Event>

 

Komenda w32tm /Resync  zwraca komunikat:

" Wysyłanie polecenia resync do komputera lokalnego.

Komputer nie dokonał ponownej synchronizacji, ponieważ nie było dostepnych danych czasowych"

 

Z zabezpieczeń, to na komputerze narazie działa tylko zapora windows i windows defender.

Sterowniki zainstalowane ze strony DELL po wyszukaniu przez Service Tag.

 

Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu i załączam plik, w którym są szczegóły stanu synchronizacji czasu.

 

 

Stan synchronizacji czasu.txt