Vista zacina się na zapraszamy

Witam, na początku napiszę, że przeszukiwałem już dużo for i w żadnym z nich nie znalazłem rozwiązania problemu.

Mianowicie, sam ekran ładowania ładuje się kilka-kilkanaście minut, potem jakoś zaskakuje i wchodzi ekran “zapraszamy”. Kółeczko ładowania lata… lata i lata i tak cały czas nieważne ile bym czekał. kiedy chcę wejść do menedżera zadań (przez trzech króli ctrl-alt-del) wszystko się wiesza. Nieważne jaki klawisz nacisnę, ładowanie staje. Próbowałem przywrócić system, potem startup repair, ale nie znajduje rozwiązania. Od razu mówię, że płytki do Windy nie mam (nie dostałem winda była wgrana na lapku od momentu zakupu). Chciałbym spróbować więc naprawy bez stawiania systemu od nowa (do tego boję się utraty danych, a na razie dysku zewnętrznego nie załatwię). Siedzę na trybie awaryjnym już 3 dzień szukając rozwiązania, ale postanowiłem sam założyć temat.

Nie znam się dobrze na komputerach, podstawowe pojęcia rozumiem itp. także chciałbym żebyście powiedzieli mi gdzie i jak mogę spróbować wyszukać błędu.

Z góry dziękuję i pozdrawiam ^^

Podaj screen’a (wszystkie parametry) z CrystalDiskInfo portable wypakuj i uruchom (zmień ustawienia, Funkcje, Advanced Feature, Wartość Raw i ustaw 10 [DEC]).

Dobra leci screen (pewno cały komputer zmasakrowany, ale musicie wybaczyć, serio lama jestem pod tym względem)

http://www.iv.pl/images/79787631527917061085.jpg

Dysk trochę ma już przebiegu,ma uszkodzone sektory

To wiadomix panoraminx, pytanie tylko czy da rade na razie coś z tym zrobić, czy lepiej zgrywać pliki na dysk zewnętrzny i stawiać od nowa (tylko oprogramowanie zostanie problemem, bo tak jak pisałem nie mam płytki z windą).

05 to relokowane (bad) sektory

C5 to sektory oczekujące na remap (to zapewne tak brużdżą)

Uruchom Wiersz poleceń jako Administrator (w menu start wpisz cmd kliknij prawym przyciskiem myszy i Uruchom jako Administrator), wpisz chkdsk c: /f kliknij Enter i jak pojawi się ten komunikat