Zauważ, że definiujesz metodę Graphics w klasie Form1. Zakres klasy Form1 ma pierwszeństwo przed zakresem globalnym, dlatego kompilator myśli, że chodziło Ci właśnie o metodę. Usuń obie metody Graphics a będzie działać.
Metoda Graphics.DrawString w każdym przeładowaniu przyjmuje inne parametry, niż Ty podałeś. Musisz podać przynajmniej gdzie chcesz ten tekst narysować(ostatni parametr pierwszego przeładowania).
Tak swoją drogą, to wybrałeś dość słaby filmik na YT - oprócz tego, że koleś nie trzyma się standardów pisania w C#(niestety, ale tu jest trochę inaczej niż w niektórych językach - jest konwencja(w kilku wariantach), której powinniśmy się trzymać, jeśli chcemy upubliczniać kod), kod jest raczej zagmatwany, są niepotrzebne metody(Form1.pow…) są rzeczy zbędne, zaciemniające kod(metoda Form1.refr - WTF?), autor nie do końca wie jak się dodaje kontrolki do kontenera(nie, tego się przez właściwość Control.Parent nie robi) i wszystko wygląda, jakby było pisane na kolanie.