VMware Workstation,instalacja progsów na virtualnym systemie

Witam.

Niestety nie mogłem znaleźć nigdzie o tym info, a jestem początkującym użytkownikiem tego oprogramowania.

1 Jak zainstalować jakiś program na Windowsie zrobionym na tej wirtualnej maszynie.

2 I jak zapisać ten system z tym programem, że jak odpale 2 raz to on będzie. Pewnie jako jakiś obraz ale jak i gdzie to jest w opcjach.

Pozdrawiam.

Dokładnie tak samo jak na każdym innym systemie

http://www.vmware.com/products/ws/faqs.html

VMware Workstation bardzo fajny programik , a testowałem ( hehe próbowałem sie pobawić trzema - Virualbox , Microsoft Virtual PC ) VM jako jedyny ma przeciąganie z okienka do okienko ( gośc , gospodarz)

Jedyna drażniąca sprawa to emulacja jakiejś dziadowskiej karty graficznej , ale ten typ tak ma i podobno się nie da inaczej ( mam cichą nadzieję, ze się mylę )

duże softy ,najłatwiej wskazanie ISO z gospodarza , małe poprzez przeciągnięcie lub poprzez połączenie sieciowe z gospodarzem

Opowiadasz tam bajki. Virtual PC dysponuje identyczną opcją i to chyba jako pierwsi to wprowadzili

Niestety przeciągnięcie jakiegoś pliku z systemu rzeczywistego do do systemu wirtualnego nie działa. Mam program w systemie rzeczywistym który chciałbym zainstalować w systemie wirtualnym. Do tego potrzebne jest chyba potrzebne skonfigurowanie sieci aby wiedzieć te partycje. Niestety nie wiem jak to zrobić.

działa na 100%

ta sama Grupa robocza - tak jakbys ustwiał sieć domową

Należy zainstalować Virtual Add-ons “action/install or update virtual add-ons” przy włączonym wirtualnym systemie

A gdzie to jest, w opcjach programy czy trzeba ściągnąć ten dodatek? Bo jak ściągnąć to szukałem i nie znalazłem.

Napisałem Ci przecież. Czytaj uważnie. Włączasz wirtualny system a potem na górze masz “action”

Ta opcja jest w Microsoft Virtual PC z tego co się zorientowałem.