Na jakiej zasadzie działa VOIP w TP?
Jestem na ich stronie ale nie rozumiem: http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/tel … ?_s=674515
Z góry mówię, że nie chcę żadnego sprzętu (routerów, telefonów) od TP.
Wolę kupić sobie sam.
Mam Neostradę 6Mb/s, która działa bardzo dobrze.
Jednak są problemy z telefonem stacjonarnym, słychać szumy oraz rozłącza internet podczas odbierania/wykonywania połączeń z telefonu stacjonarnego.
Dlatego też rezygnuję z telefonu stacjonarnego ale nie ważne.
Chodzi mi o to, że planuję zakup routera Linksys WAG54GP2 z Annex A.
I czy ten router będzie działał z zwykłym telefonem stacjonarnym z wejściem RJ-11?
Czy w TP muszę mieć wykupioną “opcje” świadczenia usługi VOIP?
Czy po prostu kupuję usługę VOIP u dowolnego dostawcy? np http://www.darmowerozmowy.pl/ ?
Nie zależy mi na minutach, chcę znaleźć operatora który za małe pieniądze da mi numer stacjonarny do odbierania połączeń