VOIP - jak działa w TP?

Na jakiej zasadzie działa VOIP w TP?

Jestem na ich stronie ale nie rozumiem: http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/tel … ?_s=674515

Z góry mówię, że nie chcę żadnego sprzętu (routerów, telefonów) od TP.

Wolę kupić sobie sam.

Mam Neostradę 6Mb/s, która działa bardzo dobrze.

Jednak są problemy z telefonem stacjonarnym, słychać szumy oraz rozłącza internet podczas odbierania/wykonywania połączeń z telefonu stacjonarnego.

Dlatego też rezygnuję z telefonu stacjonarnego ale nie ważne.

Chodzi mi o to, że planuję zakup routera Linksys WAG54GP2 z Annex A.

I czy ten router będzie działał z zwykłym telefonem stacjonarnym z wejściem RJ-11?

Czy w TP muszę mieć wykupioną “opcje” świadczenia usługi VOIP?

Czy po prostu kupuję usługę VOIP u dowolnego dostawcy? np http://www.darmowerozmowy.pl/ ?

Nie zależy mi na minutach, chcę znaleźć operatora który za małe pieniądze da mi numer stacjonarny do odbierania połączeń :smiley:

Hmm akurat tu ci zbytni nie pomogę ale

Zapewne nie miałeś założonego mikrofiltru na lini do której był podłączony telefon i dlatego tak się działo.