VPS + DA + RÓŻNE IP najtaniej

Witajacie

Mam w hostingu VPS panel DA kilka stron na kilku użytkowników . Co z tego skoro inni wiedzą że na z tego samego IP korzysta 4 innych stron? Jak to zmienić ? czy jedynym wyjsciem jest posiadanie nowych adresów IP ??

Jeśli tak to jak najtaniej można pozyskać takie ip ? O co chodzi z DNS-ami ? bo może tutaj tkwi jakiś sekret? Sorry za banalne pytanie jestem już mniej zielony ale jednak dalej ;-0

W czym problem, bo nie rozumiem? Jaka to tajemnica IP serwera? Nawet gdybyś miał milion adresów nie będą one tajemnicą, dopóki udostępniasz jakiekolwiek usługi.

Przy współdzielonym hostingu to normalne, że konta hostingowe są na wspolnym IP.

Co do adresów, Twoj usługodawca napewno podaje cenę za dodatkowe adresy IP. Tylko w jakim celu chcesz mieć każdą stronę na innym adresie?

Po pierwsze
Seo. Lepiej Gdy strony linkuja sie wzajemnie z innych adresów? A przynajmniej zeby google tak widziało ?
Po drugie. Lepiej to wyglada.
Po trzecie. Nie mam ochoty aby ktoś inny widział jakie mam strony na serwerze. takie to dziwne ?

Nie znam się na seo, ale wydaje mi się, że IP nie ma w tym przypadku takiego znaczenia. Chociażby dlatego, że dziś jest takie, jutro inne.

Czy to dobrze wygląda? Zapytaj w OVH, ktore ma setki jak nie tysiące stron na jednym IP :wink:

Jeśli udostępniasz jakieś usługi, IP nie ukryjesz. Możesz podejść do tego inaczej. DA, bazy SQL trzymaj na jednym “tajnym” serwerze, a strony na publicznie dostępnym serwerze. Wówczas DA i SQLe masz pod jednym IP, znanym teoretycznie tylko Tobie, reszta na drugim IP.

W Twoim przypadku najlepiej jakbyś miał to za NATem, ale raczej nie VPS tylko IaaS z dwoma IP, NAT i firewall.

Dodatkowe IP może dostarczyć Ci tylko usługodawca, więc u niego znajdziesz cenę. Myślę, że 10 złotych netto to minimum.

Dzięki. Nie chodzi o “tajność” tylko o wscipskie osoby. Ostatnio ktos powiedzial mi doklanie ile mam stron na serwerze oraz jakie. To jest wkurzajace? Jak on to wgle sprawdzil. Oto mi chodzi…