VPS z ubuntu 6 - niedziałająca przeglądarka

Witam !

Przed chwilą wgrałem na mojego vps’a środowisko graficzne lxde i gdy próbuję uruchomić przeglądarkę nic się nie dzieje.

Czy może ktoś wie jak sobie z tym poradzić ?

http://screenshooter.net/0802611/dxhwbxe

 

Z góry dziękuje za pomoc.

 

Stalmer, proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie, używając opcji EDYTUJ , później Użyj pełnego edytora , popraw tytuł tematu, tak aby mówił konkretnie o problemie. W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika.

 

Spróbuj odpalić przeglądarkę z poziomu konsoli i pokaż co “wypluje”

Dobrze, tylko jak ? Jaką dokładnie komendę mam wpisać ?

Ja na prawdę jestem amatorem vps’ów. 

A co ma VPS do tego? Nie ma znaczenia to czy odpalasz konsolę na VPSie czy na fizycznej maszynie.

Jak - odpal emulator terminala i wpisz nazwę przeglądarki, powinna zacząć się odpalać a Ty w konsoli zobaczysz to co wyżej napisałem.

Zaloguj się na konto z uprawnieniami administratora

sudo apt-get update && sudo apt-get install --reinstall firefox

Następnie ponownie uruchom komputer i sprawdź, czy problem ustąpił.

Dzięki za pomoc.

Ta komenda nie pomogła, ale przeniosłem się na środowisko graficzne kde i już wszystko działa :slight_smile:

 

Ale mam kolejny problem. Nie chce śmiecić nowym wątkiem więc napisze tutaj.

Po pierwsze jak zainstalować jakąś aplikacje ?

 

Gdy pobieram adobe flash player w formacie Tar.gz i na niego klikam to otwiera mi się archiwum (Nazwa programu to ARK czy jakoś tak)

 

Po drugie nie mogę wpisywać tekstu w przeglądarcje. Tzn. mogę wpisać adres strony, ale gdy chce kliknąć na miejsce loginu do gmaila nic się nie dzieje ;/

Przeglądarka się nie uruchamiała, bo prawdopodobnie jej nie zainstalowałeś.

No tak, ale przeglądarka po reinstalacji odpaliła, lecz nie mogłem wpisywać loginów i haseł (Strony www normalnie wpisywałem)

Obsługę JavaScript w przeglądarce masz włączoną?

No właśnie miałem wyłączoną.