W jaki sposób odświeżyć wygląd starej mapy?


(Mateuszficu) #1

Witam! Mam małe pytanko... Mianowicie jak mógłbym tą:

9144a80f1e9ea2fem.jpg

mapkę odświeżyć trochę?

Bo mam na zadanie ze szkoły taki projekt zrobić a odpowiadała mi tylko mapka z komunistycznej encyklopedii :lol: ? Próbowałem wczoraj kombinować w photoshopie ale nic konkretnego nie wymyśliłem ( to nie jest 1 dzień nauki dla laika takiego jak ja ](*,) ).

Jak mógłby ktoś odpowiedzieć w jaki sposób możnaby było usunąć to żółte tło, zwiększając nasycenie tej zieleni i troche czarniejsze czcionki zrobić, jak jest to możliwe oczywiście, to byłbym wdzieczny do końca życia :smiley: . Z góry dziękuje za pomoc![-o


(Clubbasse207) #2

o takie coś chodzi ?

8ce84f300273ddb8m.jpg

jeśli tak to zabawa z balansem kolorów :stuck_out_tongue: nie wiem jak się to zwie w PS ale tak sie zwie paint shop pro X :stuck_out_tongue:

a wyostzrenie czcionek filtr górnoprzepustowy

0f467535d80a4d9em.jpg


(Mateuszficu) #3

No już trochę lepiej 8) Ale dałoby się jeszcze bardziej zwiększyć nasycenie tej zielenii czarnej czcionki?


(Clubbasse207) #4

pewnie by się dało :stuck_out_tongue: ale przeciesz nie będe robił tego za ciebie :slight_smile:

podałem ci nazwy narzędzi jeśli masz PS PL to pewnie zwą się tak samo więc do dzieła :stuck_out_tongue:


(Monczkin) #5

Kto ma zrobić to zadanie ?? Ty czy za ciebie :evil:


(_Sylwan_) #6

z racji tego że zbliża się dzień dziecka postanowiłem się pobawić:stuck_out_tongue:

może takie coś...??

114826643.jpg


(Mateuszficu) #7

Dzięki wielkie author_vision! :smiley: Chodziło mi tylko o nazwy narzędzi :slight_smile: Teraz znacznie lepiej wygląda. Jak mógłbyś jeszcze napisać jakim narzędziem mogę tą zieleń lepszą zrobić to byłoby super. I tak już jestem Twoim dłużnikiem... Dzięki wielkie jescze raz! !!


(_Sylwan_) #8

w PS jest to kwestia ustawień w poziomach i wymiana koloru..


(Mateuszficu) #9

No ok ale gdzie tą wymainę koloru się ustawia? Bo już pisałem wcześniej że jestem zielony. Pozaznaczam te zielone różdżką i co dalejwcisnąć żeby zmienić kolor?


(_Sylwan_) #10

obrazek>dopasuj> wymien kolor