W jaki sposób usunąć negatywne opinie o firmie na google?

Witam

W jaki sposób niektóre firmy usuwają negatywne opinie o danym zakładzie na google ? Znajoma prowadzi restaurację, prawdopodobnie konkurencja oraz był pracownik wystawia jej negatywne opinie. W zeszłym tygodniu dzwoniła Pani z firmy xxx z propozycją że za 400 zł usuną te negatywne opinie. Znajoma pisała go google informując że nie zakładała profilu restauracji w ich serwisie ale odpowiedzieli jej że nie jest osobą która jest właścicielem profilu i nic nie zrobią.

Zadałeś pytanie warte 400 zł i oczekujesz odpowiedzi za free? :wink: A jak to się robi? Prawdopodobnie, agencja, która się tym zajmuje, wystawi odpowiednią ilość pozytywnych opinii, które zniwelują negatywne opinie :slight_smile:

1 polubienie

Właśnie cały myk w tym że oni twierdzą że usuną te nagatywne komentarze “w magiczny sposób” więc na moją logikę wychodzi że albo założyli profil lub też pisali te nagatywne komentarze. Chciałem się dowiedzieć od Osób które mają z tym doświadczenie jak to funkcjonuje. Powiedziałem Znajomej aby nie płaciła.

Wcale bym się nie zdziwił, gdyby profil był ich i was szantażowali :wink:

Zarządzający profilem nie może usuwać opinii :slight_smile:

https://support.google.com/maps/thread/14861125?hl=pl

Trzeba nie robić:
-przekrętów
-sprzedawać syfu
-wykonywać swoją prace porządne.

A nie odpierdalać kaszane iść w marketing i hulaj dusza piekła nie ma i strach w oczach bo ktoś dał negatywa i to nie tylko jedna osoba…
Jak byś robił dobrze czy tam małżonka i jakiś debil dał negatywa “niesłusznie” to by znikł w gąszczy tłumu innych zadowolonych klientów proste.

1 polubienie

Ale to nie zawsze tak działa, przykład z życia.

To jest tak jak menel podchodzi do ciebie na parkingu przed sklepem i chce ci umyć w aucie czyste szyby za 10 zł.

Mówisz nie dziękuję i jak wracasz to albo szyba zajechana, brudna, albo w ogóle jej nie masz.

1 polubienie

Agencje robią to tak że wiele kont zgłasza usunięcie opinii jak jest zła i jak jest wiele zgłoszeń to są kasowane.

1 polubienie

Dziękuje za rzeczową odpowiedź