Witam,
Moożecie jakoś pomóc?? Bardzo Proszę…
Zrobiłam FRST
Witam,
Moożecie jakoś pomóc?? Bardzo Proszę…
Zrobiłam FRST
W panelu sterowania odinstaluj Smart File Advisor 1.1.8.
Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Skanuj (Scan) i później Usuń (Cleaning).
Kliknij Skanuj (Scan) i pokaż nowy raport FRST i Addition.
Tutaj raport z AdwCleaner
Tutaj z FRST:
Czytanie nie boli. Napisałem żeby użyć opcji Usuń.
https://arnowelzel.de/wp/en/fix-error-no-disk-in-adobe-premiere-elements-13
Sorki, nie doczytałam. Mam nadzieje że teraz jest ok??
Ja chcę logi utworzone po usuwaniu za pomocą AdwCleaner.
Mam nadzieję że teraz jest dobrze; Sorki wczoraj Cię nie zrozumiałam.
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
HKU\S-1-5-21-2172943498-922155268-393314151-1000\...\Run: [AdobeBridge] = [X]
HKU\S-1-5-21-2172943498-922155268-393314151-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxps://mysearch.avg.com/?cid={EF99EA40-2DE5-4873-A9F4-29757E9073CD}mid=28afb5834b6f47d2a93c0119dfd416f1-ad1491be2ce6c122f6b66faa90e70c2decf7d34clang=plds=AVGcoid=avgtbavgcmpid=1215tbpr=frd=2014-11-06 19:52:11v=4.2.1.951pid=wtusg=sap=hp
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2172943498-922155268-393314151-1000 - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
FF Homepage: hxxps://mysearch.avg.com/?cid={EF99EA40-2DE5-4873-A9F4-29757E9073CD}mid=28afb5834b6f47d2a93c0119dfd416f1-ad1491be2ce6c122f6b66faa90e70c2decf7d34clang=plds=AVGcoid=avgtbavgcmpid=pr=frd=2014-11-06 19:52:11v=4.2.1.951pid=wtusg=sap=hp
CHR HKU\S-1-5-21-2172943498-922155268-393314151-1000\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\...\Chrome\Extension: [chfdnecihphmhljaaejmgoiahnihplgn] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HKU\S-1-5-21-2172943498-922155268-393314151-1000\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\...\Chrome\Extension: [kfecnpmgnlnbmipaogfhoacoioifjgko] - hxxp://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [kfecnpmgnlnbmipaogfhoacoioifjgko] - hxxp://clients2.google.com/service/update2/crx
S3 ew_hwusbdev; system32\DRIVERS\ew_hwusbdev.sys [X]
S3 ew_usbenumfilter; system32\DRIVERS\ew_usbenumfilter.sys [X]
S3 huawei_cdcacm; system32\DRIVERS\ew_jucdcacm.sys [X]
S3 huawei_enumerator; system32\DRIVERS\ew_jubusenum.sys [X]
S3 huawei_ext_ctrl; system32\DRIVERS\ew_juextctrl.sys [X]
S3 huawei_wwanecm; system32\DRIVERS\ew_juwwanecm.sys [X]
S3 MSICDSetup; \??\F:\CDriver64.sys [X]
2015-12-20 11:04 - 2015-12-20 11:06 - 00000000 ____ D C:\AdwCleaner
2015-03-27 20:34 - 2015-03-27 20:36 - 0000090 _____ () C:\ProgramData\Temp.log
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2172943498-922155268-393314151-1000_Classes\CLSID\{E68D0A55-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534}\InprocServer32 - C:\Users\User\AppData\Roaming\GG\ggdrive\ggdrive-menu.dll = Brak pliku
EmptyTemp:
Uruchom FRST i kliknij Napraw (Fix). Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Nadal wyskakuje ten sam komunikat :/
Ponieważ błąd nie ma zwiazku z wirusami i podałem link: