W810i,w850i,n73?

Jaki telefon polecacie ?:slight_smile: Tylko proszę podać dlaczego akurat ten fon ^^ i jak znacie wady, tych fonów ;] to proszę również podać :wink: :slight_smile: Dzięki z góry :slight_smile:

Ja polecam Nokie N73.

Dlaczego?

Dlatego, że posiada Symbiana 3rd (konkretna wersja 9.1), dwa głośniki stereo, duży wyświetlacz.

W810i odradzam, ponieważ jest troche awaryjny. Często w sieci skarżono sie na “białe ekrany” i brak reakcji ze strony telefonu. Poza tym nie jest to już najnowszy model.

W850i niezły, ale nie brałbym, bo jest troche mało funkcjonalny. Jak to w SE poza aparatem i mp3 nic więcej nie da się zrobić :?

Ja mam pytanie odnośnie W810i. Mam możliwość dopłacenia za kartę 2GB, jednak kolega mówił mi, że gdy do SE włożysz kartę 2GB to zaczynają wariować. Czy to prawda? Proszę się nie śmiać, bo jestem kompletnie zielony w temacie telefonów komórkowych :lol:

Jeśli masz najnowsze FW (oprogramowanie) to wszystko będzie działało OK.

Fajna jest Nokia N73. Ma Symbiana (wersję 9.1), dobry aparat (3.2 Mpix), dobry wyświetlacz, stereo,

Polecam też SE W810i, ale ma trochę mały wyświetlacz i jest troche stary

Jeśli chodzi ci o wyświetlacz i o możliwości symbiana to Nokia N73 ale jeśli o jakość muzyki to tylko SE serii W. Posiadam W810i i powiem że bardzo fajny i funkcjonalny telefon. Nie każdemu podoba się symbian, bo po prostu jest mu nie potrzebny a jakość muzyki jest wspaniała nawet N73 tego nie da :mrgreen: A co do aparatu to różnicy dużej nie ma.

Nie jest tak dobrze jak ci się wydaje…

SE mają bardzo małą moc wyjściową i na dodatek jakość nie jest najlepsza. Mało wymagający ludzie (muzycznie) uważają że SE ma BDB jakość dźwięku ale tylko dla tego że posiada w zestawie słuchawki dokanałowe które uwydatniają basy…

Większości ludzi właśnie bass kojarzy się z wysoką jakością co jest absolutną pomyłką (mówiąc delikatnie :))