Ważność konta wygasła

Witam!

Mam problem z karta sim w sieci orange. Mianowicie nie moge nigdzie zadzwonic ani wyslac esa. Kiedy wciskam kombinacje *124*# wyskakuje mi taki komunikat zamiast stanu konta: “Wygasla waznosc twojego konta. Prosimy skontaktuj sie z biurem ogslugo klienta”. Polaczenia mogę odbierac i sms tez.

wydaje mi sie ze skonczyla sie waznosc karty sim. Zalezy mi na tym by zachowac ten numer telefonu co jest na tej karcie. Karta jest w ofercie pre-paid.

Musisz doładować swoje konto kwotą minimum 25 zł i zadzwonić do Biura obsługi klienta,żeby ci odblokowali kartę sim.Tak się dzieje,gdy się długo nie zasila swojego konta.Moja siostra miała taki sam problem,gdyż nie zasilała konta pół roku,ale podana metoda jest skuteczna.

Od kiedy masz ten numer? Od kiedy karta SIM jest aktywna? To na pewno nie jest koniec ważności SIMa, bo nie mógłbyś nic robić (chodzi o odbieranie połączeń i smsów). Musisz doładować konto za min. 5 złotych, ale to doładowanie przedłuży Ci ważność konta, o ile dobrze pamiętam o 2 dni.

Kartę mam już ładne parę lat. Jak mam doładować ja nie mogę zadzwonić na *500 ani nie mogę przez *125*#??