WC - Chłodzenie wodne do 600zł

Witam!

Noszę się z poważnym zamiarem kupna chłodzenia wodnego, ale mam pewne wymagania - mianowicie musi ono obejmować zarówno CPU, jak i GPU.

Nie znam się na chłodzeniu wodnym, bo nigdy nie nosiłem się z zamiarem kupna takowego, ale teraz chciałbym skorzystać z dobrodziejstw tego rozwiązania.

Obecnie mam CPU: Scythe Infinty, GPU: ZM-900Cu, ale myślę, że WC da mi nowe możliwości.

Zastanawiałem się nad zestawami i nawet jeden mi się podoba:

THERMALTAKE BIGWATER 745 za 389zł, ale nie ma chłodzenia na GPU.

Oczywiście w grę wchodzi składanie własnego zestawu, ale albo części z Allegro, albo z tego sklepu: http://www.angela.pl/ bo jestem z Wrocławia i do niego mam blisko.

Bardzo bym prosił o pomoc w tej sprawie - kwota to coś około 600zł.

ps. co muszę ewentualnie kupić, aby mieć kompletne chłodzenie wodne CPU i GPU (mam tu na myśli wszystko, łącznie z płynami)?

Witam.

Remix, też nad tym myśle… Zastanawiam się nad polską marką CPC

http://www.cpc.pl dokładnie nad tym zestawem http://www.cpc.pl/water9.php tylko jakoś nie umie w to uwierzyć, że to będzie takie dobre, jak to opisują.

Witam!

Coś mi te stronki nie działają.

Po krótkim zastanowieniu wprowadzam dwie innowacje do tematu:

  1. Suma może ulec zmianie jeśli zajdzie taka potrzeba, bo przecież mogę poczekać i uzbierać więcej kasy

  2. W grę wchodzi również sklep http://www.cooling.pl

Póki co wstępnie coś oglądałem i powiedzcie mi czy dreptam w dobrym kierunku?

Póki co zwróciłem uwagę na blok CPU, GPU i pompę, ale nadal nie wiem jaka chłodnica i węże oraz reszta oprzyrządowania.

Blok CPU: REALITYNET FROST 3 DUO za 119zł

Blok GPU: MCS ABADON GPU NK 12 za 135zł

Pompa: EHEIM 1046 za 165zł

Razem 419zł

Teraz spróbuj, poprawiłem te stronki

Witam!

Wizualnie to zbyt ciekawie się nie prezentuje… te bloki w środku są puste? Tak, że ciecz tylko wpływa i wypływa? Wyglądają jakby były bez żadnych dodatkowych zawirowań - jeśli tak to trochę lipa - no ale mogę się mylić.