Witam. Posiadam płytę główną MSI H81M-ECO.W specyfikacji płyty podane jest że pci-e x16 jest w wersji 3.0. Podpiętą mam do tego slotu kartę graficzną GTX 1060 6G która również obsługuje pci-e w wersji 3.0.
Natomiast Aida jak i Hwinfo pokazują coś innego.W czym problem?
Twoja płyta nie ma pci-e w wersji 3.0.
i teraz pytanie kto ma racje?
https://pl.msi.com/Motherboard/H81M-ECO/Specification
do tego na screnach płyty pisze pci-e 3.0
Ja mam rację:
H81 nie obsługuje gen3
Czy to może być podstawą do reklamacji? Przecież to chytry wałek jest!
Stopka z dołu strony ze specyfikacją producenta:
1. | Specyfikacja produktu może się różnić w poszczególnych regionach i zachowujemy sobie prawo do jej zmiany bez wcześniejszego powiadomienia. Prosimy o sprawdzenie konkretnej specyfikacji u lokalnego sprzedawcy. |
---|---|
2. | Rzeczywisty wygląd produktu może różnić się od umieszczonego na stronie. Zdjęcia zostały umieszczone jedynie w celach poglądowych. |
Te dwa dopiski nie mają żądnego pokrycia, ponieważ parametry danej technologii (H81) nie mają żadnego związku z regionem sprzedaży. Ponadto sprzedawca także mógł się posiłkować informacjami zawartymi na stronie MSI. I co wtedy? Nie możesz na Pendrive USB2.0 napisać 3.0 i dodać, że w niektórych krajach może działać wolniej
W pliku pdf od płyty odsyłają na stronę ze specyfikacją a na stronie to co wkleiłem wcześniej.
Według mnie jest to podstawa do zwrócenia sprzętu i otrzymania zwrotu gotówki za niego.
Inna sprawa jest taka, że w tej sytuacji 2.0 vs 3.0 nie ma żadnego znaczenia.
Inna sprawa, że sprzedawca nie może posiłkować się niesprawdzoną informacją - taka jest zawarta na stronie producenta ze względu na te dodane stopki. Na stronie angielskiej (.com) jest ok na stronie polskiej już nie.
Ogólnie w skrócie = bajzel.
Ogólnie z reguły oznacza, że “w skrócie”
Może powinni Cię zatem zatrudnić w MSI do właśnie takich poprawek.
Płyta była kupiona na morelach.U nich na stronie w opisie w ogóle nic nie jest wspomniane jaka to wersja pci-e. Tylko tyle że jest. He he. Jutro będę atakował! Dzięki wszystkim za odpowiedzi!
Atakuj, atakuj, bo morele to dość cywilizowany serwis. Powinni załatwić sprawę na Twoją korzyść.
A jeżeli odmówią, to poślij im link do tego tematu.
My tutaj czekamy na szczęśliwe zakończenie, a jak MORELE odmówią, to zrobimy strajk na zakupy u nich
Dzięki za wsparcie! Pozdrawiam.