Wideorozmowa przez telefon komórkowy

Witam.Zastanawiam się nad zakupem komórki z kamerą do wideorozmowy.Tylko SE i Nokia.Jednak nie wiem jaki obraz jest tam przekazywany.Płynny czy jakiś tam powolny?

Płynny

massaro76 , jesteś w zasięgu technologii 3G? Jesteś z Częstochowy i tam wszystkie sieci mają 3G ale wewnątrz Twojego domu już z tym może być słabo.

ale jak chcesz się bawić w 3G to warto brać kartę sim w Era bo oni mają najwięcej tych nadajników 3g… orange ma najmniej i wprowadzili to bo musieli… a plus kradnie :smiley:

Niby co Plus kradnie? :roll:

pieniądze :stuck_out_tongue: bierze więcej ale jak się upomnisz to oddają… chyba że się nie upomnisz :stuck_out_tongue: nie zawsze ale zdarza się to…

samej komórki czy komórki z abonamentem?

co do komórki to ile masz na nią kasy?

co do operatora to polecam play, sam mam w play, mieszkam w czewie i mam full zasięg 3G praktycznie wszędzie, obraz jest płynny, wyrażny.

samej komórki czy komórki z abonamentem?

  • Raczej samej komórki.

co do komórki to ile masz na nią kasy?

  • Myślę nad SE W910i albo jakaś Nokia z klapką.

co do operatora to polecam play, sam mam w play, mieszkam w czewie i mam full zasięg 3G praktycznie wszędzie, obraz jest płynny, wyrażny.

  • A SIMPLUS?

Plus ma obecnie największy, uruchomiony KOMERCYJNIE zasięg 3G.

Chociaż zdziwilibyście się ile jeszcze miejscowości ma 3G Plusa a których nie ma zaznaczonych na mapie zasięgu którą i tak często aktualizują…

Jeśli masz zamiar dzwonić do Plusa to tańszej oferty nie znajdziesz :wink:

Ciekawe za co bierze więcej… Bo jak na razie sie z tym nie spotkałem.

znam osobę której PLUS ukradł 260zł… bo korzystał z neta i miał zapłacić dużo dużo mniej a że miał sporo na koncie to wzięli… ale przyznali że to ich błąd i zwrócili mu kasę :wink:

Czyli nie ukradł tylko błąd systemu. Jakby ukradł to by nie oddał. Chyba że uznałby że wina jest po stronie użytkownika no i teraz sprawa sporna czy ktoś przeczytał regulamin, zrobił tak jak ma być, czy nie i na siłę chce wydrzeć pieniądze które wydał z własnej głupoty… Ja takich błędów w Orange, Erze i Play mogę Ci wymienić sporo. Zresztą w Plusie też. Przecież błędy się zdarzają i od tego są reklamacje. Z doświadczenia Ci powiem że najwięcej błędów i awarii przytrafia się Orange. Pewnie zaraz zaczną krzyczeć obrońcy Orange, no ale tak niestety jest (trochę siedzę w tej branży i wiem co mówię).

Koniec tego pisanie nie na temat :wink:

błąd systemu który bardzo często się zdarza i jak się nie upomnisz to masz pecha… orange jest najbardziej zacofane pod względem technologii… i żeby nie było mam teraz orange ale nie przeszkadza mi nic bo mam starego n-gage cls :smiley:

Mi się on jeszcze nigdy nie zdarzył. Codziennie korzystam z telefonu jako modemu. Ale oczywiście nie znaczy to że problem gdzieś tam nie istnieje.

Jakie są przybliżone stawki za połączenia typu wideo-rozmowa? Ile się płaci za minute…

Stawki są takie same jak za minutę zwykłego połączenia głosowego. Z tym że to już zależy jakiego masz operatora czy pobiera z pakietów itd. Dla przykładu mając darmowy numer w Plusie za minutę wideorozmowy płacimy aż 0zł.

Witam powiem tak jak na razie wszystkie sieci w polsce sa do bani,ja mam Orange i video rozmowy dzialaja tak sobie choć mieszkam w warszawie i mam ful zasieg 3G co do telefonu i nokia i SE dobrze dzialaja,mam nokie 6288 w Angli super czysciutki obraz video rozm w polsce 10 razy gorszy,A co do wypowiedzi kolegi klopasa to ma całkowita racje plus to oszusci! !!

To masz chyba jakiś zryty ten telefon. Sam mam Nokie 6288 w której obecnie jest karta Ery i obraz jest czyściutki. Żadnych pikseli, żadnych rozmazań obrazu. Na Motoroli V6 maxx, która działa w Plusie też obraz idealny, jak włożę do niej kartę z Orange to obraz również idealny. Masz albo walniętą ta Nokie albo gó****** zasięg 3G i dlatego Ci leci pikselozą itp.

Pierwszy raz się spotykam z takim pobieraniem opłat za WAP/Internet i dlatego coś mi tu nie pasi, no ale dobra, niech Wam będzie że Plus ściąga kilka stówek za Internet którego nawet nie ma w telefonie :wink:

tak ale trzeba miec taki nr a ona go nie miała,poza tym plus po paru miesiaca stwierdził ze to bład ich systemu (ale niesmak do tej firmy pozostal) JUŻ MI ODDALI KASE! !!

robert197648 , złóż kolejną reklamację bo 6 miesięcy to za długo.