ars01
(Aros92)
#1
Witam,
Zakupiłem kilka godzin temu grę Wiedźmin 2 i ucieszony, że po instalacji będę się wciągał w fabułę doznałem niemałego rozczarowania…
Otóż w pudełku z grą nie znalazłem żadnej instrukcji a tym samym żadnego klucza do gry.
Nie mogę jej przez to zainstalować do końca i zarejestrować…
Co w obecnej sytuacji można zrobić? Reklamować w sklepie?
Proszę o rady.
A jak myślisz? Sprzedano Ci niekompletny produkt.
Bierz paragon (o ile posiadasz) i wymień na taki egzemplarz, któremu nic nie brakuje.
ars01
(Aros92)
#3
A jak myślę… nie miałem nigdy z czymś takim problemu to nie wiem co robić
Skoro normalnie mogą wymienić to jak najbardziej spróbuje.
Nie wiedziałem czy iść z tym do sklepu czy może dzwonić do CD Projektu czy jeszcze coś innego.
Zgłosić problemu na stronie producenta też nie mogłem, bo trzeba tam 2 klucze podać, a takowych jak wiadomo nie posiadam
Dobra, dzięki za radę