Wiedźmin 2 - brak instrukcji w pudełku


(Aros92) #1

Witam,

Zakupiłem kilka godzin temu grę Wiedźmin 2 i ucieszony, że po instalacji będę się wciągał w fabułę doznałem niemałego rozczarowania...

Otóż w pudełku z grą nie znalazłem żadnej instrukcji a tym samym żadnego klucza do gry.

Nie mogę jej przez to zainstalować do końca i zarejestrować...

Co w obecnej sytuacji można zrobić? Reklamować w sklepie?

Proszę o rady.


(K Pultowicz) #2

A jak myślisz? Sprzedano Ci niekompletny produkt.

Bierz paragon (o ile posiadasz) i wymień na taki egzemplarz, któremu nic nie brakuje.


(Aros92) #3

A jak myślę... nie miałem nigdy z czymś takim problemu to nie wiem co robić :slight_smile:

Skoro normalnie mogą wymienić to jak najbardziej spróbuje.

Nie wiedziałem czy iść z tym do sklepu czy może dzwonić do CD Projektu czy jeszcze coś innego.

Zgłosić problemu na stronie producenta też nie mogłem, bo trzeba tam 2 klucze podać, a takowych jak wiadomo nie posiadam :wink:

Dobra, dzięki za radę :wink: