Wiedźmin 3, Spadki FPS

Witam od kilku dni zakupiłem nowy komputer wraz z Wiedźminem 3 i podczas gry na ustawieniach grafiki wysokich i postprocessing wysokie, w terenie otwartym było jeszcze do przeżycia, były drobne rzadkie spadki lecz widoczne (z 60 do ~54) w mieście (Novigrad, Oxenfurt) były większe spadki nawet do 50 co było bardzo widoczne i denerwujące taki “skaczący obraz”. Posiadałem sterownik wgrany przez GF Experience 353.06, Jednak wczoraj zaktualizowałem do 353.30 i zaczęło mi wywalać grę (jakiś komunikat w windowsie o błędzie). Postanowiłem ściągnąć podobno “stabilny” starszy sterownik 347.88 ze strony nvidi. Zainstalowałem go z opcją czysta instalacja. Po uruchomieniu gry były strasznie ściny nie pozwalające grać. Wgrałem potem ponownie 353.06 lecz pierwotnej “stabilności” (która nie była i tak zadowalająca) nie odzyskałem. Są jeszcze większe ściny co kilkanaście sekund na otwartym i co kilka na zamknietym terenie. Podejrzewam ,że w sterownikach zrobił się bałagan. Gdy wyłączam sychronizacje pionową obraz zupełnie “skacze”. W czym może być problem? Jak zresetować sterowniki oraz co może być przyczyną ścin? Być może także dysk 1TB SSHD Seagate, gdyż zauważyłem, że jak po mieście pochodze w kółko to jest dużo stabilniej w tym miejscu.

Rozumiem, że masz patach 1.06 wgrany. U siebie nie zauważyłem jakiś ścin na moim GTX960 wszystko chodziło płynnie. Ze sterownikami też kombinowałem ale to ze względu na wieczny problem “sterownik nvidia przestał działać”. Zobacz jeszcze nowszy sterownik przedwczoraj wyszedł jak dobrze kojarzę 353.30

Patch najnowszy

Wrzuć jeszcze screena z HDTune zakładka Health. Ten najnowszy sterownik też sprawdzałeś?