Wielki problem z Outlook

witam.

Od paru dni Outlok nie może sie polączyć z moim kontem email.

Caly czas trwa uwierzytelnianie. Skasowalem poprzednie konto i założylem nowe i nic.

wyskakuje mi w błędach coś takiego “Serwer nie obsługuje połączenia SSL. Konto: ‘poczta.o2.pl’, Serwer: ‘poczta.o2.pl’, Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: ‘250 DSN’, Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Tak, Błąd serwera: 250, Numer błędu: 0x800CCC7D”

Ze strony mogę odbierać pocztę.

Pomóżcie

Na jakim serwerze jest ta poczta.

Innymi słowy poprzez jaką stronę się na nią logujesz?

Korzystasz z Outlook express czy MS Outlook

Wyłącz szyfrowane połaczenie dla poczty przychodzącej i wychodzącej.

chyba napisał wyraźnie:

poczytaj sobie:

http://pomoc.o2.pl/poczta/programy/

http://pomoc.o2.pl/poczta/programy/oe6pl.html

Wszystko mam ustawione zgodnie z instrukcjami na tlenie.

Wyłaczałem też SSL i nic.

Zainstalowałem też inny program klienta email i to samo.

Kombinowalem z kontami i nic.

Czy może to być wina po stronie dostawcy netu.

Mam WLAN i ostatnio coś szwankowalo.

masz Firewall lub instalowałeś jakiegoś antywirusa?

Mam Avast.

Ostatnio czyścilem kompa z wirusów kilkoma programami.

Może to od tego? Jeszcze outlok nie chce się prawidlowo zamknąć

Złączono Posta : 16.07.2006 (Nie) 19:58

mam jakieś wirusy w rejestrze i nie mogę ich wywalić

Te wirusy to:

Possible Browser Hijack attempt

co tam dokładnie pisze

Browser Hijack to może być strona startowa np Onet.pl

w Avascie wyłącz ochronę poczty i zobacz czy coś się zmieni

To nie wirus, tylko “możliwa próba zmiany ustawień przeglądarki”.

obj[14]=Dane rejestru : S-1-5-21-1004336348-839522115-682003330-1003\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main “Start Page”

obj[12]=Dane rejestru : software\microsoft\windows nt\currentversion\winlogon “Shell”

obj[13]=Dane rejestru : software\microsoft\windows nt\currentversion\winlogon “Shell”

TRACKING COOKIE

obj[15]=IECache Entry : Cookie:user@adserver.o2.pl/

obj[16]=IECache Entry : Cookie:user@ad2.pl.mediainter.net/please/

Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki oraz pliki cookie:

IE: Narzędzia --> Opcje internetowe i polu Tymczasowe pliki internetowe klikasz Usuń pliki cookie oraz Usuń pliki.

Przeskanuj komputer programem Ad-aware i usuń ewentualne szkodniki.

Już to robilem i nic. Dalej Outlock nie może się uwierzytelnić

Ale to akurat nie dotyczyło problemu zawartego w temacie :mrgreen:

ale Outlock nie działa. Wyskakiwało “trwa uwierzytelnianie” i nic.

Teraz nawet nie łączy się z kontem pocztowym.

Jednym slowek kicha bo dużo korzystam z poczty.

Może to ma znaczenie ale ostatnio otworzyłem jeden załącznik z firmy, z którą koresponduję, i zamiast dokumentu na który czekalem był tylko zapis w notatniku. Może wtedy wlazl jakiś wirusek i narozrabiał?

:arrow: http://kaspersky.pl/virusscanner.html