Od paru dni Outlok nie może sie polączyć z moim kontem email.
Caly czas trwa uwierzytelnianie. Skasowalem poprzednie konto i założylem nowe i nic.
wyskakuje mi w błędach coś takiego “Serwer nie obsługuje połączenia SSL. Konto: ‘poczta.o2.pl’, Serwer: ‘poczta.o2.pl’, Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: ‘250 DSN’, Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Tak, Błąd serwera: 250, Numer błędu: 0x800CCC7D”
ale Outlock nie działa. Wyskakiwało “trwa uwierzytelnianie” i nic.
Teraz nawet nie łączy się z kontem pocztowym.
Jednym slowek kicha bo dużo korzystam z poczty.
Może to ma znaczenie ale ostatnio otworzyłem jeden załącznik z firmy, z którą koresponduję, i zamiast dokumentu na który czekalem był tylko zapis w notatniku. Może wtedy wlazl jakiś wirusek i narozrabiał?