Wieża do PC

Siemka.

Mam takie pytanie, jak podłączyć wieże bądź kolumny od niej do PC?

wieża Thomsnon A3180/A3380

Płyta główna Asus M4A87TD Evo (karta dźwiękowa zin.)

Do kompa aktualnie mam głośniki Creativ 2.1 ( 2 małe + sub.) I teraz tak, chciałbym do tych głośników co mam aktualnie dorzucić te kolumny gdyż wieży prawie w ogólnie nie używam a dobre kolumny stoją i się tylko kurzą. Czy takie połączenie zaszkodzi jakoś drastycznie na jakość dźwięku kolumn lub aktualnych głośników? Wolałbym jakoś wieże podłączyć do kompa bo gdyby się zdarzyło, że no chce sobie tego radia posłuchać żeby teraz wieża się nie marnowała i nie stała bez kolumn ;]. Jak byście mogli to napiszcie w miarę szczegółowo to napiszcie.

PS. Dodam iż w takie klocki jestem zielony, jak nie podałem jakiś danych do piszcie będę szukał po pudełkach i książkach :smiley:

Na początek proponował bym skorzystanie ze słownika, gdyż piszę się wie ż a

Ogólnie, jeśli masz wejście aux odpalisz bez problemu. Jeśli nie będą opory i to duże, więc nie próbuj nawet jak jesteś zielony :slight_smile:

Witam. Też polecam podłączyć po prostu wieżę do komputera (po AUX).

Nie będzie dużych strat na jakości dźwięku, a połączenie będzie bezpieczne.

Pozdrawiam.

musi być w wieży AUX i musisz zrobić tak, żeby do kompa był podpięty jeden jack 3,5mm, a wychodziły na 2 wejścia na jack 3,5mm

ja bym to zrobił łącząc kabelki po prostu, ale jak jesteś zielony to daruj sobie i kup w byle jakim elektronicznym w okolicy cuś takiego

rozdz-2xmj_0.jpg

to cudo się nazywa rozdzielacz mini jack 3,5mm i w elektronikach kosztuje 2-5zł :wink:

wpinasz to do kompa, do jednego wejścia wpinasz głośniki, do drugiego wieżę i powinno śmigać (u mnie jest tak zrobione, ale bez adaptera, skręciłem kable i działa jak należy)