Wifi do stacjonarnego komputera

Witam.

Mam komputer stacjonarny, w którym nie ma wifi. Czy istnieja jakieś wtyczki tak jak np. bluetooth można dokupić wtyczkę pod usb, żeby to wifi było w tym stacjonarnym??

Wiem, że może to inaczej działać ale może da się jakoś to ominąć??

Nawiasem mówiąc ostatnio na allegro widziałem nawet wtyczkę pod usb zastępującą kartę dźwiękową stąd pytam. Lipna jakość ale jednak.

Zatem??

Pzdr.

Oczywiście wystarczy zwykła karta wifi pod usb http://allegro.pl/tp-link-karta-sieciow … 55133.html

Super. Dzięki za odpowiedź bo nie znam się aż tak bardzo na kwestiach sieciowych. a jak wygląda tu temat zabezpieczenia?? Czy da się to zabezpieczyć tak jak sieć wifi?? Czy ten przesył tak samo jest szyfrowany (bezpieczny)?? I czy to się jakoś ustawia tak jak w normalnym routerze wchodząc powiedzmy na 192.168 itp itd??

A 2 kwestia to jak to działa. Podłącza się to pod usb i to zbiera fale radiowe, tj. internet z routera czy jak??

Może wytłumaczę krótko o co mi chodzi żebyśmy się dobrze zrozumieli.

Mam router, który rozsyła sygnał. Smartfon no rpoblem bo w większości mają wbudowane wifi. Tablet też. A stacjonarny nie ma nic i zero z nim kontaktu. I teraz pytanie takiej treści. Czy jak to kupię to dołączy do tego routera stacjonarny??

Mam nadzieję, że zostałem zrozumiany w miarę dobrze.

Pzdr.

to jest takie samo jak wbudowane wifi w laptopie …normalnie pojawi sie ikonka sieci bezprzewodowych dostępnych w zasięgu i będzie możliwość połączenia się bezprzewodowo do neta przez komp stacjonarny

Oczywiście że dołączy, jaki masz router? Może lepiej by się było kablem podpiąć? Oczywiście karta wyłapie twój internet z routera, zapewne jakieś okoliczne sieci też (o ile są w pobliżu), wybierzesz swoja sieć i podajesz hasło (o ile masz), przy dodawaniu żebyś też nie miał cyrku że nie chce ci się połączyć, będziesz musiał sprawdzić czy nie ma w routerze włączonego filtrowania po mac adresie.

Tu akurat zrozumiałem co napisałeś :slight_smile: