Win 7 zawiesza się na "Zapraszamy"

Może to istotna informacja, parę dni temu skończyła mi się umowa z dostawcą sieci ale ja przedłużyłem.
Wczoraj zaczęły mi wyskakiwać ostrzeżenia na stronach typu YouTube o potencjalnych zagrożeniach. Zrobiłem skan MalwareBytes, pobrałem ESET i też był skan, parę plików poddałem kwarantannie, parę usunąłem.
Następnego dnia system już zawieszał się na ekranie “zapraszamy”.
-Tryb awaryjny działa ale nie ma punktów przywracania systemu (a przecież powinien być sprzed instalacji ESET…?).
-tryb awaryjny z obsługą sieci - dochodzi do ekranu “zapraszamy” i wyskakuje BSOD z błędem “ndis.sys” a także “driver_irql_not_less_or_equal”

Ktoś coś poradzi? Mam laptopa MSI CX620.

Zapoznaj się z tym: Raport obowiązkowy - Farbar Recovery Scan Tool
Załącz tutaj logi.
A ja przenoszę do odpowiedniego działu twój temat.

2 polubienia

http://www.wklejto.pl/715968
http://www.wklejto.pl/715970

Musisz wkleić zawartość plików do okna na wklejto.pl
Nie wybieraj opcji wklejania poprzez Przeglądaj…
Potrzebne są 3 pliki

Chciałem od razu wysłać tak jak trzeba, ale strona nie pozwala edytować lub wysłać drugiej wiadomości… Mam bardzo ograniczone pole manewru na tablecie, ciężko cokolwiek zrobić.
http://www.wklejto.pl/716087 - shortcut
http://www.wklejto.pl/716088 - FRST
http://www.wklejto.pl/716089 - Addition

Hasło do wklejki?

“abcd”

Dziękuję za hasło.
Przeanalizowałem logi.
Uruchom Tryb Awaryjny Windows, usuń Maxthon Cloud Browser i MX5 (Maxthon)

  1. Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. C:\Users\MSI\Desktop\Nowy folder (7)\Nowy folder
    fixlist.txt (11,9 KB)
    “Plik naprawczy został wykonany w FiRST Editor 1.07b © ijuliusz.pl”
  2. Uruchom w Trybie Awaryjnym FRST i kliknij Napraw.
  3. Po restarcie wklej plik wynikowy.
  4. Czekaj na kolejne polecenia.
1 polubienie

http://www.wklejto.pl/716220 - fixlog, hasło “abcd”
Oczywiście po restarcie system znów zawiesił się na ekranie “Zapraszamy” i znów uruchomiłem tryb awaryjny.

W trybie Awaryjnym uruchom CMD z Uprawnieniami Administratora i wpisz
sfc /scannow

Daj znać czy znalazło błędy

“Funkcja ochrona zasobów odnalazła uszkodzone pliki, ale nie może naprawić niektórych z tych plików. Szczegóły w CBS.Log windir\Logs\CBS\CBS.log”
Plik jest ogromny, ale pierwsze logi są z października. Laptop się przegrzał, postaram się dać znać co tam jest napisane.
Rozumiem. W ogóle mój laptop ma problem z datą, bo po każdym uruchomieniu data zmienia się na 2011 rok, tym razem jest to 2011-04-09… Pozwól, że wyślę tę część z tego dnia, bo niewiele rozumiem.

Bywa, że niektóre jednak naprawi.
Czy komputer uruchamia się poprawnie?
Jeśli nie to zrób kolejny skan w CMD
chkdsk c: /r /f /x

Cały czas się wiesza w tym samym miejscu. Zrobię skan, tamtych logów nie muszę wysyłać?

Nie musisz.

Było 29% gdy na 10 minut wyszedłem, gdy wróciłem laptop był wyłączony. Nie wiem czy skanowanie się skończyło, czy laptop się przegrzał… Ale nadal zawiesza się w tym miejscu, chociaż tym razem kółko kręciło się trochę dłużej :thinking:
Jutro zrobię skan jeszcze raz i dam znać bo trochę to trwa :slight_smile:

Wymień bateryjkę CMOS na płycie głównej. Koszt takiej bateryjki to ok 5 zł.

No dobra, więc znów zrobiłem skan tą komendą i laptop się wyłączył, ale nie wiem czy było 100%… czy to normalne że po skończeniu system się wyłącza? Jest jakiś plik który zawierałby wyniki z tego skanu?
System nadal się wiesza chociaż kółko kręci się znacznie dłużej, ale nie wiem czy to ma znaczenie.

Przenosimy na czas naprawy do innego działu, gdyż do działu Bezpieczeństwo nie każdy zagląda :wink:
Proszę więc innych Forumowiczów o pomoc i porady.

Ogólnie pierwsze skanowanie FRST i oczyszczanie było kosmetyczne, usunięta została przeglądarka Maxthon.

Przypomnę informacje sprzętowe.
Laptop MSI CX620
Windows 7 SP1 x64
Intel® Core™ i5 CPU M 430 @ 2.27GHz
Można uruchomić Tryb Awaryjny

2 polubienia

Wymień baterię …

2 polubienia

Okej, jutro wymienię
“Wolumin jest wolny od błędów”. Mimo to, ciągle się zawiesza.