Win 7 zawiesza się na "Zapraszamy"

windows7

(rumak2589) #1

Może to istotna informacja, parę dni temu skończyła mi się umowa z dostawcą sieci ale ja przedłużyłem.
Wczoraj zaczęły mi wyskakiwać ostrzeżenia na stronach typu YouTube o potencjalnych zagrożeniach. Zrobiłem skan MalwareBytes, pobrałem ESET i też był skan, parę plików poddałem kwarantannie, parę usunąłem.
Następnego dnia system już zawieszał się na ekranie “zapraszamy”.
-Tryb awaryjny działa ale nie ma punktów przywracania systemu (a przecież powinien być sprzed instalacji ESET…?).
-tryb awaryjny z obsługą sieci - dochodzi do ekranu “zapraszamy” i wyskakuje BSOD z błędem “ndis.sys” a także “driver_irql_not_less_or_equal”

Ktoś coś poradzi? Mam laptopa MSI CX620.


(Seba228215) #2

Zapoznaj się z tym: Raport obowiązkowy - Farbar Recovery Scan Tool
Załącz tutaj logi.
A ja przenoszę do odpowiedniego działu twój temat.


(rumak2589) #3

http://www.wklejto.pl/715968
http://www.wklejto.pl/715970


(iJuliusz) #4

Musisz wkleić zawartość plików do okna na wklejto.pl
Nie wybieraj opcji wklejania poprzez Przeglądaj…
Potrzebne są 3 pliki


(rumak2589) #5

Chciałem od razu wysłać tak jak trzeba, ale strona nie pozwala edytować lub wysłać drugiej wiadomości… Mam bardzo ograniczone pole manewru na tablecie, ciężko cokolwiek zrobić.
http://www.wklejto.pl/716087 - shortcut
http://www.wklejto.pl/716088 - FRST
http://www.wklejto.pl/716089 - Addition


(iJuliusz) #6

Hasło do wklejki?


(rumak2589) #7

“abcd”


(iJuliusz) #8

Dziękuję za hasło.
Przeanalizowałem logi.
Uruchom Tryb Awaryjny Windows, usuń Maxthon Cloud Browser i MX5 (Maxthon)

  1. Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. C:\Users\MSI\Desktop\Nowy folder (7)\Nowy folder
    fixlist.txt (11,9 KB)
    “Plik naprawczy został wykonany w FiRST Editor 1.07b © ijuliusz.pl”
  2. Uruchom w Trybie Awaryjnym FRST i kliknij Napraw.
  3. Po restarcie wklej plik wynikowy.
  4. Czekaj na kolejne polecenia.

(rumak2589) #9

http://www.wklejto.pl/716220 - fixlog, hasło “abcd”
Oczywiście po restarcie system znów zawiesił się na ekranie “Zapraszamy” i znów uruchomiłem tryb awaryjny.


(iJuliusz) #10

W trybie Awaryjnym uruchom CMD z Uprawnieniami Administratora i wpisz
sfc /scannow

Daj znać czy znalazło błędy


(rumak2589) #11

“Funkcja ochrona zasobów odnalazła uszkodzone pliki, ale nie może naprawić niektórych z tych plików. Szczegóły w CBS.Log windir\Logs\CBS\CBS.log”
Plik jest ogromny, ale pierwsze logi są z października. Laptop się przegrzał, postaram się dać znać co tam jest napisane.
Rozumiem. W ogóle mój laptop ma problem z datą, bo po każdym uruchomieniu data zmienia się na 2011 rok, tym razem jest to 2011-04-09… Pozwól, że wyślę tę część z tego dnia, bo niewiele rozumiem.


(iJuliusz) #12

Bywa, że niektóre jednak naprawi.
Czy komputer uruchamia się poprawnie?
Jeśli nie to zrób kolejny skan w CMD
chkdsk c: /r /f /x


(rumak2589) #13

Cały czas się wiesza w tym samym miejscu. Zrobię skan, tamtych logów nie muszę wysyłać?


(iJuliusz) #14

Nie musisz.


(rumak2589) #15

Było 29% gdy na 10 minut wyszedłem, gdy wróciłem laptop był wyłączony. Nie wiem czy skanowanie się skończyło, czy laptop się przegrzał… Ale nadal zawiesza się w tym miejscu, chociaż tym razem kółko kręciło się trochę dłużej :thinking:
Jutro zrobię skan jeszcze raz i dam znać bo trochę to trwa :slight_smile:


(Pangrys) #16

Wymień bateryjkę CMOS na płycie głównej. Koszt takiej bateryjki to ok 5 zł.


(rumak2589) #17

No dobra, więc znów zrobiłem skan tą komendą i laptop się wyłączył, ale nie wiem czy było 100%… czy to normalne że po skończeniu system się wyłącza? Jest jakiś plik który zawierałby wyniki z tego skanu?
System nadal się wiesza chociaż kółko kręci się znacznie dłużej, ale nie wiem czy to ma znaczenie.


(iJuliusz) #18

Przenosimy na czas naprawy do innego działu, gdyż do działu Bezpieczeństwo nie każdy zagląda :wink:
Proszę więc innych Forumowiczów o pomoc i porady.

Ogólnie pierwsze skanowanie FRST i oczyszczanie było kosmetyczne, usunięta została przeglądarka Maxthon.

Przypomnę informacje sprzętowe.
Laptop MSI CX620
Windows 7 SP1 x64
Intel® Core™ i5 CPU M 430 @ 2.27GHz
Można uruchomić Tryb Awaryjny


(Pangrys) #19

Wymień baterię …


(rumak2589) #20

Okej, jutro wymienię
“Wolumin jest wolny od błędów”. Mimo to, ciągle się zawiesza.