Witam. Zauważyłem, że nie mogę wejść do aplikacji sklep ( nie kojarzę kiedy przestał działać). Klikając na kafelek “sklep” uruchamia się zielony ekran i niestety, mieli mieli i zero reakcji. Usunąłem wszystkie aktualizacje z ostatniego tygodnia, użycie Win+R i wpisz wsreset.exe nic nie daje. Wgrywanie systemu nie wchodzi w rachubę. Czy istnieje inna możliwość naprawy? Proszę o pomoc.
Przejdź do ustawień konsta i spróbuj zweryfikować swoje ustawienia (hasło, login). To się dzieje najcześciej po aktualziacji do 8.1 Jak nie zadziała, do mając uprawnienia administratora (linia komend):
powershell -ExecutionPolicy Unrestricted Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode-Register $Env:SystemRoot\WinStore\AppxManifest.xml
Po aktualizacji do 8.1 sklep funkcjonował normalnie, programy do czyszczenia te co zawsze. Dane zweryfikowałem. Bez zmian. A coś więcej na temat tej linii komend, bo w tym temacie się nie orientuje.
PS
Gdy założyłem drugie konto tam sklep funkcjonuje normalnie, ale nie chcę stracić starego konta.