Zanim wezmę się za instalacje Windows Vista Beta2 chciałbym sobie zabezpieczyć ‘plecy’ i być pewnym możliwości deinstalacji bez problemów i ewentualnych strat. W związku z tym, czy ktoś byłby mi w stanie napisać jak i gdzie (konkretnie czy oddzielna partycja, co poustawiać, czy na innym dysku niż ten z partycją systemową jesli mam taką możliwość) zainstalować Viste oraz jak ją potem odinstalować bez żadnych problemów? Nie mam doświadczenia w administrowaniu systemami, więc nie chcę się zamotać
Najlepiej stwórz sobie nową partycję na vistę i tam instaluj wszystkie programy pod nią.
Potem gdy Ci się znudzi po prostu wchodzisz na stary system i formatujesz partycję na której była vista. I po systemie ani śladu
Jest ślad :x
Zostaje bootoloader musisz zbotować CD XP`ka i w konsoli odzywkiwania systemu piszesz fixmbr i potem fixboot potem reset i już ślau nie ma
Grzesiek a mógbłyś troche bardziej łopatologicznie, co będę musiał zrobić?
Aby czasem nie mieć żadnej wpadki , ja instaluje Viste na innym dysku , na dysku(ATA) “podstawowego użytku” zainstalowany XP , drugi dysk (SATA) przeznaczony do eksperymentów , kiedy eksperymentuje na drugim dysku , dysk pierwszy (ATA) wyłanczam w biosie a załanczam SATA , wtenczas jestem na 100% pewny że nic nie przydarzy się na dysku podstawowym
Włóz płytę z Windowsem i zrestartuj komputer.
Gdy pokaże się niebieski ekran z wyborem czynności ,naciśnij klawisz R
Wpisujesz numer instalacji i hasło administratora (jeżeli jest nałożone)
Wpisujesz najpierw fixboot i po tym wpisujesz fixmbr.
Reset kompa.
fixboot potem enter i zapyta czy napewno dasz ze tak
Później wyskoczy że zrobione i wpisuejsz znowu fixmbr enter potwierdzisz wyskoczy ze zrobione i robisz reset
Dzięki za pomoc i wyjaśnienia.
Grzesiek1 ale przecież można to chyba zrobić z Windy XP. Odpalić poporstu plik boot.ini i usunąć błędny wpis. :roll: