Win. XP-system ciągle się resetuje

Witam wszystkich! Mam pewien problem z uruchomieniem komputera stacjonarnego. Gdy go włączam to pojawia się normalnie te obrazy żeby włączyć BIOS i tam opis sprzętu, następnie pojawia się animacja ładowania Systemu (system Windows XP SP.3) No i tak na moje ok do końca się załaduje i się resetuje cały system i tak w kółko to samo. Wiecie co można z tym zrobić? Na Obsłudze BIOSU nie znam się za bardzo więc nie wiem czy to ogarnę ale mogę spróbować. Z góry dziękuje za pomoc!

dzodzo a wcześniej system się uruchamiał normalnie? W taki sposób zachowuje się komputer do którego przeniesiony twardy dysk z systemem zainstalowanym w innym komputerze.To może być jedna z przyczyn.O innych przyczynach niech się wypowiedzą inni.

Próbowałeś uruchomić go w trybie awaryjnym?

Wcześniej było wszystko OK. Tylko nie wiem czy to może być od częstego wciskania przycisku POWER ponieważ moje młodsze rodzeństwo tym sposobem mnie denerwuje. A z systemem nic nie było robione. Gdy pokazuje mi się komunikat ze komputer był “źle wyłaczony” i sa opcje żeby uruchomić go normalnie itp to klawiatura nie reaguje i nie da sie nic zrobić i sie próbuje włączyć i reset jest za chwile. NIe wiem o co chodzi :confused:

Klawiaturę masz usb może?

Tak, Klawiatura jest na USB

W BIOSie włącz obsługę urządzeń usb ale lepiej podłącz zwykłą ps2.

Dobra. Sprawdzę ale już jutro. Dam znać.

Podczas startu wciskaj F8 (bios award’a) i zamiast Uruchom normalnie wybierz Ostatnie działające/poprawne ustawienia (jeśli klawiatura będzie sprawna). Sprawdź czy wtyczki nie poluzowały się, dociśnij wszystkie. I szukaj w biosie “enable usb keyboard support” - coś w tym stylu. zależy jakiej firmy bios.

dzodzo18 , jeśli po podłączeniu klawiatury na PS2 system się nie zrestartuje, to wejdź w Panel sterownia->System -> zakładka Zaawansowane, poniżej masz Uruchamianie i odzyskiwanie -> kliknij - Ustawienia i odhacz “Automatycznie uruchom ponownie”.

Poza tym wyłącz reakcję na przycisk Power.