Win10 update z 170613 kompilacja 1198 do 1358 rozwala mnie ms outlooka, uszkodzona indeksacja


(leckow) #1

update z 170613 z 1198 do 1358 rozwala mnie ms outlooka, mam pytanie czy ktoś aktualizowal tak jak ja i ma te same problemy.

w dzienniku mam komunikat
Funkcja wyszukiwania nie może ukończyć indeksowania danych programu Outlook. Nie można kontynuować indeksowania elementu C:\Users\xxxx\AppData\Local\Microsoft\Outlook\xxx@hotmail.com.ost (błąd = 0x81404005). Jeśli ten błąd będzie się powtarzać, skontaktuj się z pomocą techniczną firmy Microsoft.
na koncie googla to samo


(axis85) #2

Update CZEGO?


#3

O Winde 10 chodzi.


(stens1950) #4

Ostatnia wersja Windows Insider to 1703 kompilacja 16215, nie wiem skąd wziąłeś takie numery.


(leckow) #5

to nie jest w10 insider tylko zwykla 1607 po aktualizacji 14393.1358


(stens1950) #6

Tym programem https://www.dobreprogramy.pl/Windows-ISO-Downloader,Program,Windows,78497.html
ściągnij sobie ISO Redstone 2 marzec 2017 i uaktualnij. Możesz otworzyć plik ISO w eksploratorze i tylko uruchomić setup.exe, system sam się uaktualni do najnowszej wersji 1703 kompilacja 15063.413


(leckow) #7

zmiana systemu nie jest przyczynkiem tego komunikatu.
przypuszczam ze jest to sprawa uszkodzonej indeksacji outlooka, ponieważ jak wylaczylem ja dla outlooka, to komunikatow już nie było.
teraz mam dodatkowy problem jak naprawić indeksacje dla outlooka? poszerzam temat!


(krystian3w) #8

Może w takim razie rozbuduj temat np. dopisując po przecinku naprawa indeksowania outlook.


(leckow) #9

Podsumowując mój wpis, mogę powiedzić, poległem na polu, wszelkie próby przywrócenia indeksacji spełzły na niczym.
Choć na 13 systemów do których miałem dostęp, na 4 nie było problemu z indeksacją.
Może to wynikło z różnych czasów aktualizacji.
Pocieszeniem był wpis Oshona /na portalu outlook.pl/ niewątpliwego Guru w tym temacie, załącznik poniżej

Niestety czasami szukajka w Outlooku nawala. Czasem pomaga naprawa bazy PST, czasem reindeksacja (z Outooka czy panelu sterowania). Ostatecznym rozwiązaniem przez reinstalacją jest ustawienie nowego profilu i podłączenie konta ponownie. Nie pamiętam aby były inne sztuczki z tym związane.

Ponieważ denerwowały mnie powtarzające komunikaty o błędach w dzienniku zdarzeń, wyłączyłem indeksacje w outlooku.
Dziś po pojawieniu się poprawki kb4022716, wszystko wróciło do normy.