Win32.Sector.12, PUM.Disabled.SecurityCenter

Witam, na moim laptopie od jakiegos czasu pojawiaja sie problemy. najpierw rejestr i menadzer zadan nie chcial sie wlaczyc, potem nie moglam przeniesc pliku do innej lokalizacji, pewne programy przestaly sie wlaczac i nie moglam zainstalowac zadnego antywirusa. Jezeli jakiegos sciagnelam, np. avasta, to instalacja wlaczala sie, ale po pewnym czasie samoczynnie wylaczala [np. po akceptacji regulaminu albo po zaladowaniu paska], zeby po chwili zniknac z pulpitu. Sciagnelam pare antywirusow i dzialo sie to samo. Przeskanowalam kompa programem HDTune, ktory nic nie wykryl oraz Malwarebytes, ktory wykryl trzy razy PUM.Disabled.SecurityCenter, PUM.Hijack.TaskManager oraz PUM.Hijack.Regedit. Probowalam to usunac Malwarem ale nic to nie dalo. Dr.Web wyleczyl kilkadziesiat plikow, costam niby usunal [ten program twierdzi, ze mam wirusa Win32.Sector.12 oraz Trojan.Siggen4.8915], jednak problem dalej sie pojawia. Tryb awaryjny nie dziala, pojawia sie znany wszystkim niebieski ekran. Nie mam juz pomyslow, jak mam sobie z tym poradzic, wolalabym uniknac formatu, jednak jezeli bedzie to juz ostatnia deska ratunku to moge sie poswiecic.

Skanuj do skutku czyli aż skanery nie będą wykrywać żadnych zainfekowanych plików.

Dr.WEB CureIt wykonaj Pełne skanowanie.

Przeskanuj SalityKiller lub Klik

Gdy skanery nie będą wykrywać żadnych zainfekowanych plików to pokaż logi z OTL na wklej.org.

http://wklej.org/id/793234/

http://wklej.org/id/793238/

Nie dzialaja niektore programy, np. notatnik, paint, menadzer urzadzen

Nie widać żadnej infekcji.

Wirus lub skanery mogły uszkodzić niektóre pliki.

Wszystkie programy -> Akcesoria -> Wiersz polecenia -> wpisz: sfc /scannow

Napraw tryb awaryjny uszkodzony przez wirusa Sality.

Pobierz i rozpakuj archiwum:

http://support.kaspersky.com/downloads/ … egkeys.zip

Uruchom plik SafeBootWin XP

Zainstaluj brakujący SP3 to nadpisze niektóre pliki systemowe:

http://windows.microsoft.com/pl-pl/wind … pack-3-sp3

IE - Internet Explorer 8 (XP)

Odinstaluj Adobe Reader 9.5.0 i później zainstaluj:

http://www.dobreprogramy.pl/Adobe-Reade … 11539.html

Wyłącz i ponownie włącz przywracanie systemu:

http://support.microsoft.com/kb/310405/pl